Bilder fra Varhaug på Jæren

12 kommentarer
    1. Lite kan måle seg med vakre Jæren!! Nå har all snøen smeltet/regnet bort, ser jeg… Har vært på akkurat de samme plassene og fotografert utallige ganger selv. Bildene dine frister til gjentagelse!

    2. Takk for fine tilbakemeldinger, kikker innom etterhvert. Men først skal jeg forsøke å sove litt i natt. 😉
      De er ikke tatt i kveld, det er mye mer snø der nå. Jeg holder på å rydde i bildemappene mine her, før jeg skal kopiere over til en ekstern harddisk. Ikke noe vits å dra med seg alt over til den … så jeg kommer til å legge ut litt fremover av det jeg har knipset her og der …

    3. NYDELIG blogg! Blir superglad for en kommentar på min blogg! Skal ha konkuranse i morgen eller på fredag:) Stikk innom en tur!<3

    4. Ta en titt innom bombonikk.blogg.no utrolig ba blogg, virkelig verdt å gå innom, du vil ikke angre! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg