Vinterutfordring – Vinterlandskap

God formiddag. Det er lørdag og dagen her i huset starta veldig seint. Frokosten er unnagjort, men ikke morraturen. Siden vi var så treige fant jeg ut at det var best vi spiste først. Nå er drømmemannen ute av hus, for å hjelpe med litt snekkerarbeid hos den eldste dattera si. Jonas og jeg skal på tur, men siden det regner tenkte jeg å børste han litt først. Etterpå er han jo blaut i flere timer, for ikke å si dager, så da er det umulig å få stelt han.

Jeg hopper litt nedover på lista til Frodith i dag. Dette fordi oppgave nummer to også blir et ansikt her fra meg. Tenkte det var greit med litt variasjon heller. Så dette bildet er mitt bidrag til VINTERLANDSKAP. Dette er faktisk det fineste vinterbildet jeg har, tror jeg. Bildet er fra en januardag på Hamresanden for noen år tilbake. Det er ikke Jonas som er med på tur, men forgjengeren Zenta. Ei vakker, langhåret schæfertispe. Verdens snilleste hund, rett og slett.

Ønsker deg en fin lørdag. 

 marit

30 kommentarer

Siste innlegg