En svipptur til Lista

Sånn som på søndag for eksempel. Mens vi var på vei hjem fra hytta, og normalt bare hadde parkert i sofaen, etter et par halve dager med å rydde vekk sommeren ute på øya. Så fant vi altså plutselig ut at en liten tur til Lista fyr sikkert ville ha vært koselig. Og det ble det.

Det ble ikke den største utflukten. Men vi fikk i det minste lufta oss litt, og Jonas fikk mange nye inntrykk og spennende ting å snuse på. Det var litt for mange sauer der til at vi gadd gå utover på rullesteinene med en overivrig hund, så vi holdt oss på stien med god avstand til de rare, hvite ulldottene som tusla rundt over alt. 

Fint vær, og veldig lite vind, til Lista å være. Hva dette er er jeg ikke helt sikker på, men sannsynligvis er det en eller annen kunstner som har fått lov å utfolde seg.

Men dette er ei hytte for fugletittere. Eller om du vil, får du sikkert lov å sitte her inne og spise nista di om du er på tur og har behov for ly mot vær og vind.

Det var bilder fra en kjapp, liten søndagstur tatt på sparket. Veldig fint på Lista. Har hatt mange turer hit, men da har de vært mer planlagte og vart litt lengre. 

I dag er det tirsdag. Drømmemannen skal på sykehuset og operere. Han har karpal tunnel syndrom i begge armene, men de kan jo selvsagt bare ta en av gangen. Akkurat nå vet vi ikke hvilken arm de skal ta først, den høyre er verst, men av en eller annen grunn sa de på sykehuset at det var venstre de skulle operere i dag. Jeg hadde jo grudd meg mest ihjel, men han som sitter ved siden av meg her er helt rolig, og gleder seg bare til smertene skal forsvinne og nattesøvnen komme tilbake. Jeg håper det er så lett som det høres ut som. 

Ønsker deg en fin dag. ♥

 

Midtlivskrise på Facebook finner du HER. ♥ Følg meg gjerne om du liker hverdagsblogger fra sytende, middelaldrende kjærringer, fine bilder og noen turopplevelser i ny og ne. Det du ikke liker kan du jo bare scrolle glatt forbi.

17 kommentarer
    1. savner Grete på bloggen jeg også,men har funnet henne igjen på instagram,nå er hun i bryllupsmodus da elsdte datteren skal gifte seg og hun syr både brudekjolen og selskapskjole til yngste datter :=)

    2. annebe: Gikk greit med mannen også. 🙂 Godt at ikke alt krøller seg til, alt føles litt lettere når det innimellom går som det skal.

    3. fruensvilje.blogg .no: Vi var inni det fuglehuset vi også. 😉 Nei, jeg har ikke sett noe til Grete der borte. Savner ho egentlig her på bloggen jeg.

    4. Så deilig med en spontantur! Flotte bilder, og spesiell kunst 🙂
      Håper drømmemannens operasjon gikk bra og at smertene gir seg. Jeg har også litt sånn tunnelsyndrom i håndleddene og de tre midterste fingrene har det med å sovne. Heldigvis har jeg ikke mye smerter, og når de kommer pleier jeg å sove med en skinne på håndleddet. Foreløpig holder det. Legen sa til meg at det er en veldig grei operasjon, men ikke noe jeg har behov for nå.

    5. Fine bilder! Det er flott på Lista – vi var jo der i sommer! Vandra rundt og tok bilder og kikka – bodde der faktisk to netter i bobilen! Klemmer <3

    6. Flotte bilder i åpent landskap…:) Gode ønsker for mannen som er på sykehuset.. Leste også at det gikk greit med deg på møtet på Nav..fint å høre 🙂 Ønsker deg en fin kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg