Søndagstur med en gedigen omvei

Vi skulle bare ha en sånn passelig femkilometers … men så blingsa vi litt i et kryss langt inni skogen den grønne. Dermed ble ruta plutselig dobbelt så lang! Og mesteparten foregikk på veien og ikke i skogen en gang. Sånn kan det gå. Og sånn går det ofte for oss. Selv om vi har både gps og mobil med oss. Jeg stoler på at drømmemannen finner veien, og han … ja, ikke spør meg hva han stoler på. Galt går det, uansett!

Det gikk oppover og oppover og oppover. Hele veien tilbake til bilen. Jeg trodde aldri vi skulle finne den igjen! Og jeg var så sykt sliten og lei disse bakkene at jeg holdt på å spy. Drømmemannen var enda verre, både han og bikkja hang etter som noen slips. Så det må jeg si, jeg ble faktisk veldig positivt overraska over formen min denne dagen. I går altså. I dag .. nei det gidder vi ikke å snakke om akkurat nå … 

10,5 kilometer, eller 14.553 skritt. Ikke verst når en bare skal ta en liten tur. Området vi gikk i var Reddal i Grimstad kommune. Aldri vært der tidligere, og alltid gøy å se noe nytt. 

Flott utsikt fra toppen. :o) Her ser vi ned til Reddalsvannet (tror jeg), og der har vi vært med båten for noen år tilbake. Via Reddalskanalen. Noen bilder fra den turen kan du se på HER.

Ønsker deg ei fin uke. Vi holder på å blåse bort, men ellers står det ganske bra til. Selv om jeg er ganske sliten etter gårsdagens tur. Men det går jo forhåpentligvis over etterhvert. Iallefall en dag eller to, før jeg blir sliten av neste utskeielse. Og den trenger ikke være stor akkurat … sykt irriterende dette! Men til fredag skal jeg på kurs og lære å tenke annerledes, så fra og med den dagen kommer jeg sikkert til å sette pris på det jeg har gjort, og ikke det jeg ikke klarer. Høres iallefall forlokkende ut å ha det på den måten …

8 kommentarer
    1. denungebergenseren: Takk for at du stakk innom. Men jeg tror vi ligger i hver vår ende av skalaen når det gjelder de som leser blogger. ;o)

    2. fruensvilje: Det er jeg iallefall sikker på at han ikke gjør! :o)) Han synes det er kjedelig å gå tur, det tar for lang tid .. og det er så slitsomt! Hehe. Jeg elsker det jo, under normale omstendigheter.

    3. Siv Svanem: Ble litt langt, og fikk litt straff dagene etter … men det går jo opp og ned her i livet! Litt mer enn jeg foretrekker.

    4. Du ser sprek ut som bare det 🙂 Og jammen moro at du fyker fra Drømmemannen opp bakkene 🙂 Spennende med kurs, det kan bli moro det da 🙂

    5. nåja,du skal se drømmemannen lurer deg så turen blir dobbelt så lang som først tenkt,det hadde iallefall vært likt min mann hi hi ,flott bilde av deg da.
      Så du skal på kurs,det høres spennende ut da ) lykke til

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg