7315 skritt på morrakvisten

Dagen startet med å gå tur. Istedenfor å fylle på med mer paracet, som ikke hjelper noe særlig uansett, tok jeg med Jonas og gikk ut. De siste fire døgnene har jeg hatt skrekkelig hodeverk. Ikke helt migrene, men nære på. I går var det såpass at jeg bare måtte legge meg med kald klut på panna og spybøtta ved siden av senga. Ok, så var det vel kanskje migrene i går da…

Gikk rett fra senga og ut. Omtrent. Å svippe innom dusjen var helt uaktuelt, for da blir jeg jo jaffal helt kaputt etterpå. Så jeg slang bare på meg noe tøy, pussa tenner og tok på solbrillene. Tenkte kanskje at det skulle jage vekk denne elendigheta, og faktisk så hjalp det ganske godt også.

Hurra! Akkurat nå har jeg den beste dagen på veldig lenge, og jeg håper det kan vare til over helga i det minste. Hadde vært digg med ei helg uten for mye graps i kroppen. :o)

Det ble drøye 5 kilometer. Varmt og tungt, og hver gang jeg satte foten i bakken dunka det som besatt i topplokket. Men istedenfor å bare ta seg opp, så ble det faktisk litt bedre etterhvert. Kjenner det murrer fortsatt, men håper det holder seg slik. Eller enda bedre: finner et annet hode å plage.

Jonas var veldig fornøyd. Både med tur og avkjøling med hageslangen etterpå. Jeg har fortsatt ikke tatt den dusjen! Men før i tia vaska de seg vel bare til jul og påske, så det går sikkert greit det.

Bildene er fra området rundt Myren Gård. Ligger jo nærme min gamle, gode arbeidsplass dette så jeg har vært her en del. Både på vei til/fra jobb, med lunsjen medbragt eller bare på tur. Flere bilder derfra finner du HER og HER. Flott plass, og merkelig nok er det sjelden jeg treffer på andre folk. Bortsett fra gartnerne og håndverkerne som alltid har nok å henge fingrene i.

God helg. :o)

8 kommentarer
    1. dvergpinschere i mitt hjerte: Prøver også det, å gå en tur hver dag. Men om jeg ikke får gjort det på formiddagen så er jeg gjerne så trøtt utpå dagen og kvelden at da blir det sjeldent noe. Iallefall ikke sånne langturer. Har jo nesten 80 kilo hund her, som blir litt vimsete om vi ikke går ut på formiddagen. Han har jo blitt vant til den turen.

    2. fruensvilje: Holdt ikke så mye lengre enn helgen, men den bare ligger der og murrer, migrenen altså. Hver eneste morra. Mest irriterende, men burde jo være vant til det nå.

    3. Fint på Myren gård 🙂 en stund siden jeg har vært der nå da.
      Off, jeg håper du kan klare å få en fin helg og nyte den ! 🙂

    4. Så bra du har hatt en bra dag…til tross for hodepine..jeg har ofte hodepine, og syns det kan lette når jeg går ut..fokuset blir noe annet…så om jeg orker..så går jeg på tur, uansett form.. Håper du får en god helg!

    5. sissel: Takk for at du stakk innom. Legger deg til her. Etter en kjapp sving innom tror jeg absolutt dette er en blogg jeg kan like. Flotte bilder. :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg