Overraskelse!

Husker du innlegget fra sist jeg hadde litt pleie i en salong? Mine skjønne svigerinner hang seg opp i den der setninga at jeg gjerne skulle ha fortsatt oppover .. for jeg fikk nemlig et gavekort derfra i 50-årsgave. Og nå har jeg bestilt en time for å bli kvitt det. ;o))


Bildet er lånt fra google.no

Om ei ukes tid er jeg tilbake.
På en benk. Garantert i helspenn. Og sannsynligvis tar det sikkert nesten hele behandlingstiden før jeg begynner å slappe av .. men etterpå er det så godt atte ..

Hva jeg skal gjøre? Vettu, jeg har ikke peiling! Jeg føler jo egentlig at jeg burde ha gjort noe med alt. Men det er vel muligens å gå litt for drastisk til verks. Iallefall om jeg skal ta hensyn til lommeboka, og det bør en jo. Så jeg har bare sagt at jeg trenger litt stell, hva som helst egentlig, og at jeg har et maxbeløp. Så da får vi se hva behandleren klarer å finne på til meg.

Er både spennende og skummelt dette. Og egentlig synes jeg at jeg er ganske så tøff som bare hopper i det når jeg ikke engang aner hva ho har tenkt å gjøre. Jeg, som egentlig er en kontrollfreak!

;o)

7 kommentarer
    1. Hei:) kjempefin blogg 😉 og fine bilder;)
      Håper du kommer en tur innom min blogg og leser min historie den heter: This Is My Life 🙂 Jeg prøver og få 200 mennesker til og dele min blogg og donere bort 100 kr. Så kan meg og mamma få en avslappende ferie, bort fra vonde tanker og minner. Håper du deler og kansje donorer<3
      Ha en kjempe fin dag videre! Setter veldig stor pris på tilbakemeld <3

    2. Å det der høres deilig ut 🙂 Jeg skal på Trysil-rypa, sånn jente-fjell-tur for masse damer, på hotell. Arrrangert tur. Der kan man også ta Spa på hotellet.. Og det skal jeg garantert 😀 Kose deg masse 🙂 Blir så godt atte 🙂

    3. Har prøvd det en gang, gikk fint helt til dama pakka meg inn i leire og plast, trodde jeg skulle bli kvalt hehe men så har jeg jo klaustrofobi også da ;0) lykke til :))

    4. Så herlig å få litt pleie da, det er vel egentlig noe de fleste av oss trenger i blandt.
      Kjenner meg veldig igjen i det å ligge i helspenn på benken.
      Det er ikke alltid like lett å kunne ta imot og nyte, for de fleste av oss er vel ikke akkurat vel vant.
      Lykke til og prøv å forberede deg på å slappe av og virkelig nyte det <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg