Onsdagstema – FOTO bildning


Jeg går ikke en plass uten kamera i en eller annen form.
Det være seg mobilkamera, kompaktkamera eller speilrefleks.
Foretrekker selvsagt det sistenevnte,
men har kjøpt mobil mest for kameraets skyld de siste årene,
og akkurat nå har jeg en Sony Ericsson Xperia Arc.

Et bilde er et bilde og tusen ganger bedre enn ingen bilde!
Se, knips – og vips har du et minne for livet.
Jeg fotograferer det meste jeg kommer over,
men har en forkjærlighet for sol, sjø og naturbilder.

Hva som inspirerer med?
Alt!

Bildene fra innlegget her er tatt en grytidlig morgen da vi skulle på jobb.
Vi bodde på hytta og måtte dra derfra kl. 5 for å rekke det.
Selvsagt hadde jeg bare mobilkamera med meg.
Likevel ville jeg ikke vært disse bildene foruten, for dette var en særdeles spesiell morgen.

Bare for å demonstrere forskjellen på “normalen” og denne morgenen,
kan dere jo sammenlikne disse to bildene fra terrassen.

Sjekk linken for flere bilder:

5 kommentarer
    1. Det var litt forskjellige priser på dem. Den aller første jeg kjøpte kosta 3000,-, den neste kjøpte jeg av venner som hadde kjøpt den samtidig med meg, men ikke hadde plass lengre, den gav jeg 1500,- for, den på Netthandelen kom på 1100,-. Så i snitt ble det ikke så galt! ;o)

    2. morline: To av de solsengene har jeg kjøpt da QuartFestivalen gikk konkurs her for noen år siden. Den andre kjøpte jeg på Netthandelen for et par år siden. Det er de beste solsengene jeg har ligget på i hele mitt liv!! Vi har til og med overnattet på den ene ei gang, kjemperomantisk å sove ute med lyset fra ei stearinlyslykt ved siden av, det gav mersmak! :o)

    3. Likte best det med kaien, det ga meg mest, mystikken rundt, tåkedisen – et flott øyeblikk. Har det mye på samme måten som deg, elsker å ta bilder. Jeg har et Nicon D60 og har investert i en macro linse og en Sigma linse med god vidvinkel og zom muligheter – Jeg blir så glad når jeg treffer de gode bildene og se på flotte bildemotiver. Har en forkjærlighet for macro/micro og ta utsnitter og nærbilder. Liker det enkle, men unike. Forresten så digget jeg de store “butene” du har på terrassen, kan vel brukes både som puter, bord, solsenger? hvor har du fått fatt i de?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg