Fire timers god søvn

God morgen der ute! I dag er jeg faktisk litt mer våken enn på mange dager. Og jeg sto opp tre kvarter før klokka ringte til og med. For det er jo igrunnen da jeg føler at jeg kan klare å komme ut av den senga uten at det kjennes som tortur. Men normalt så har jeg jo sovet så lite i løpet av natta at jeg har tvunget meg til å ligge der til den grusomme alarmen setter igang. Og da, om jeg har sovna igjen i mellomtia, da er begynnelsen på dagen et sant lite mareritt.

Vi er litt ustemte for tia, drømmemannen og jeg. Han er jo drittrøtt nesten hver eneste kveld. Sitter der og dingler med hodet, dunker i veggen og etter en stund så sover han som en stein. Veldig kjipt igrunnen, å sitte der aleine og glo på tv. Jeg liker meg jo mye heller med pc’n. Så da han la seg i går 22.30 så gikk jeg opp i stua og ble sittende å kikke på, og leke meg, med bilder til klokka var to!

Jeg slapp dermed å ligge ved siden av snorkehaugen flere timer før jeg sovna. Så jeg har altså sovet godt i natt. Iallefall i fire timer og jeg tror de timene foregikk i ett strekk også, uten at jeg var våken. Men det er selvsagt med piller da, og det liker jeg jo særdeles dårlig ..

Men nå får jeg komme meg ut av døra og avgårde til jobb. Ute er det mørkt som en sekk, blåser skrekkelig og så regner det igjen. Skikkelig høst altså!

:o)

6 kommentarer
    1. Den snorkinga er normalt ikke noe problem, det er jo ikke alltid han høres sånn ut. Det er et mye større problem med min egen øresus, for den kan jeg verken skru ned eller rømme fra .. ;o)

    2. Så bra at du føler deg uthvilt,sånne snorkedyr er ikke greit men jeg tror vi er mange som har det problemet når det skal sies så tror jeg jeg jeg synder litt selv det sier både mann og barn men det jo lov å nekte da:) jeg er jo selv 50 og kan identifisere meg med hvordan du har det selv om du har det ekstremt tøft for tiden så rammet det ikke meg så ille,men det går over. Overgangsalderen er ikke å spøke med.Håper du får en fin dag:)

    3. greit å føle seg utkvilt,men å sovne til en tåkelur?nei da hadde nok ikke jeg heller fått sovna.Sovner jeg først derimot da går det greit helt til morgengry,hører jeg luren da,ja da er det bare å komme seg opp og starte dagen:))
      ønsker deg en fin fin dag

    4. Noen påstår at jeg også snorker men det har aldri holdt meg våken, tømmersaga på sida mi derimot !!! Fire timers søvn er lite men i strekk så er det jo bra med tanke på hvor dårlig du pleier å sove, håper friskheten og optimismen holder seg utover dagen, og bildene du satt og lekte deg med var jo kjempefine da :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg