Å leke frisør selv ..

.. har liksom en tendens til å ikke bli så skrekkelig vellykka. Etter å ha holdt på sånn i årevis burde jeg jo ha lært. Burde iallefall ha erfart at det er litt lurt å tenke seg om en gang eller to før en setter i gang. Men noen lærer aldri. Og akkurat når det gjelder å leke frisør så er jeg akkurat der. Blant de som aldri skjønner sitt eget beste. Men håret gror jo ut igjen, og fargen kan forandres, så den helt store katastrofen er det jo forsåvidt ikke. Jeg vet jo egentlig, og har nok en gang funnet ut, at jeg aller best kler det kjedelige kommunefargede håret jeg har .. ispedd litt lyse striper ..

Tør nesten ikke tenke på hvor flott dette her blir når etterveksten viser seg. Når det inn mot hodebunnen kommer en sånn ekkel kommunegråaktig stripe som gjør at håret ser sykt pistrete og stusselig ut. Og et er ikke lenge til. Kun en uke eller tre. Kom akkurat på at det var derfor jeg beholdt min lyse farge og heller stripa det i sommer. For å slippe den der etterveksten. Selv om jeg har lite grå hår enda, så er de der. Tro meg.

Ser litt mellomfornøyd ut. Pleier ikke å smile så veldig på bilder jeg, for jeg får et litt sånn ekkelt hekseaktig, merkelig utseende. Dessverre. Fotogen har jeg aldri vært. Jeg liker meg best på andre siden av kameraet.

Men jeg tok iallefall utfordringen .. og sånn ble resultatet. :o/

15 kommentarer
    1. Morten Minstemann: Hehe skjønne “ungen” min .. men jeg kommer ikke opp om morra’n og er helt skinhead iallefall! ;o) Glemmer aldri første gang du hadde lagt deg med skulderlangt hår, og om morra’n var ALT vekk.

    2. Syntes du passet rød fargen jeg mamma 🙂
      Og det og leke frisør har jeg vist arvet etter deg ?

    3. Tenkte og sende en venneforespørsel, men fant ingen link på det – om du vil hadde det vert kjekt å ha deg på vennelisten min – fin blogg du har 😉

    4. En fin høst og vinterfarge – synes den ga deg en fin glød i ansiktet – Du var fin med det lyset og helt forandret nå, men likevel var du fin med begge fargene – Gøy og prøve noe nytt, så for du da etterveksten når den kommer – Du trenger ikke ta hele håret u now ;)) Fin var du – ha en fin helg

    5. Må være enig med de over her. Syns du kledde det veldig godt.
      Det er nok sånn med oss som har kommunefarge: vi kler mørkt og lyst hår:) Gøy å forandre litt.

    6. Du var jo kjempefin 🙂 Det er lurt å ta sjanser iblant. Så får du heller gjøre noe annet når det lyse kommer tilbake om noen uker… den tid den sorg… 🙂

    7. Det ble kjempefint og er enig med kommentaren ovenfor øynene dine ble flotte. Og det tok noen år av deg også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg