Hagen begynner å bli presentabel

Har tilbragt hele dagen i hagen. Planta, flytta noen planter, stabla stein og skikkelig kost meg. Drømmemannen har bært stein, bært stein og bært stein. Sannsynligvis har han ikke kost seg like mye som meg, jeg er temmelig sikker på at han har forbanna både huset og hagen minst et par, tre ganger i dag. Drømmen om en blokkleilighet har nok vært temmelig fremtreden til tider. Litt klaging for at jeg er så ustrukturert når jeg gjør noe har jeg også fått. Alle kan jo ikke være like heller da! Om jeg skulle vært så strukturert som han tror han er, så hadde jeg jo aldri fått gjort en dritt!

Kjenner nå at det muligens ble litt i meste laget på en dag .. jaja, for seint å gjøre noe med det nå! Jeg overlever nok! Har jo alltid gjort det tidligere.

Det ble så utrolig fint med de steinene. Hadde det ikke vært så sykt langt å kjøre for å hente de i den kjelleren, så skulle jeg gladelig tatt en tur til. Ikke det, jeg fikk mer enn nok til det jeg hadde tenkt, men nå kunne jeg jo gjerne hatt noen andre plasser også da. Utenfor huset i bedet der. Åh! Det hadde blitt så flott! Men det blir bare med drømmen, om det da ikke dukker opp noen steiner en annen plass. Innen en time herfra. Hehe, det er jo lov å håpe da, ikke sant?


Bildene ble litt rare og utydelige her, men om du klikker på dem er de tilnærmet perfekte .. ;o)

Nå mangler det bare litt bark i bedene. Vasking av terrassen og den siste finishen liksom sånn at møblene kan komme på plass igjen. Åsså den lille bagatellen som at plantene må vokse seg fine og store og dekke litt mer utover plassen. Så når dette begynner å falle på plass, ja da flytter vi ut på hytta og kan begynne fra begynnelsen av der ute ..  snakk om å være heldige!! ;o))

8 kommentarer
    1. Gøy med så mange flotte tilbakemeldinger! :o) Men ja, jeg ble veldig fornøyd, har vært ute et par ganger i dag og bare nytt synet, før regnværet satte igang for fullt! Men det er jo godt for de nyplanta og flytta vekstene dette vannet fra oven da.

    2. Du får bære over med en småguffen drømmemann:))resultatet vart superflott og når han har fått kvilt seg godt så vil han se att det var verdt slitet:))

    3. Utrolig flott hage du har, veldig imponert. Liker veldig godt at bedene er adskilt fra resten, ser så ryddig og flott ut..det er jo helt normalt å slite seg litt ut i hagen, det er bare positivt tror jeg, sitter i sofaen på samme vis nå sliten , men fornøyd.. 🙂 mye verre å være sliten av “ingenting”… .

    4. Ble veldig flott med de steinene så det var vel verdt turen 🙂 og når du får på pyntebarken blir det enda bedre, både pent og mindre ugras, Min kjære har lovet meg hjelp i hagen bare vi får levert båten, gleder meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg