Dobbeltbooka

I dag skal jeg passe det minste barnebarnet. Eller bonusbarnebarnet mitt for å si det helt riktig. Han er jo ikke min på noen som helst måte, ikke en eneste gen fra meg fins i den lille tassen. Men det er kjempegøy likevel. Og jeg blir så glad når de spør om jeg kan ha han litt!

Da jeg svarte hadde jeg helt glemt at jeg skulle til frisøren. Det fant jeg ikke ut før mobilen peip her. Hjelp! Hva skulle en gjort uten den kalenderen på mobilen!! Timen er 10.30 og barnebarnet kommer litt over 12. Håper jeg rekker det! Men har helgradert meg sånn at om jeg fortsatt er i byen når de går hjemmenfra så får jeg han bare der. Jeg har jo ikke bilen heller, så jeg må gå på øyeblikket. Det regner ikke ute, så da har jeg liksom ikke noen god grunn for å ta bussen. Her må beina trå til litt!

Egentlig skal jeg jo bare gå 20 minutter av gangen. Men herregud, hvor langt kommer en på 20 minutter da?? Det er jo helt umulig, så jeg hører ikke helt på legen der. Likevel er beina mine mye bedre nå enn de har vært på lenge. Ikke har jeg fått noe lymfemassasje heller, for det ser ut til å bli et stort problem. De som gjør sånt her i byen har alle fullbooka og ikke anledning til å ta imot nye pasienter. Dermed blir det dårlig med behandling på meg.

Da stikker jeg ut – ha en fin tirsdag alle sammen!  :o)

9 kommentarer
    1. Ååååh så koselig og få sånne bonusbarnebarn på besøk;-))) Herlig med en oppfriskning av frisyren, det hjelper både kropp og sinn og gjøre sånne tiltak innimellom;-)) Eg var så heldig og få min frisør niese heim her for og ta vårklippet ;-))
      Fysj for et vær… eg håper på masse regn her og, men det ønsket blir ikke oppfyllt ser det ut som..
      Ha en flott dag videre i regnet;-))

    2. Med andre ord: Det er kjempekoselig!! Åh, som jeg nyter det. :o)
      Og frisørbesøket ble vellykket. Faktisk ble jeg litt kul. En asymetrisk sveis som jeg foreløpig liker veldig godt. Men tror faktisk det kunne vært enda kortere på den ene siden. Selv om det kanskje er likegreit å ta litt av ganga. For det lå myyyye hår igjen på golvet da jeg gikk.

    3. Takk alle sammen, jeg har hatt en flott dag!
      Gått til byen tre ganger, dvs. etter frisøren måtte jeg ta bussen opp igjen for å rekke babyen. Men så gikk vi ned igjen for å møte dattera mi som var ferdig på skolen, bare for å gå sammen med ho tilbake. Da var selvsagt bikkja også med.
      Tar en god halvtime til sentrum herfra. Mye nedoverbakker, men litt tungt med vogn når en skal hjem igjen. Uansett, hadde nok ikke vondt av det. :o)

    4. God spasertur og kos deg hos frisøren. Jeg skal til frisøren på torsdag.
      Bonusbarnebarn var da et fint ord, og babyer er da helskjønne. Fikk kose litt med babyen (6 uker) til min niese (min søsters datter) på søndag. Hva blir den babyen til meg da? – litt utvannede gener som jeg også har har den vel iallfall.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg