Dette var litt av en overgang

Fra sol, varme og strand …

… til snø, is og kulde!

I’m back in the real world. Og det med et brak! Ikke noen forsiktig, myk overgang her nei. Har hatt noen flotte uker i Mexico, og er vel på en måte ikke landet helt enda. Selv om vi kom til Gardermoen tirsdag morra. Etter å ha reist i halvannet døgn. Er fortsatt litt døgnvill og kjempetrøtt, sliter med å komme inn i rutinene igjen. Men det går vel snart over.

Ble lite blogging fra det store utland. Nettforbindelsen var så treig, så jeg hadde ikke tålmodighet til sånt der nede. Dessuten var det ikke tid til det heller. Det var en veldig aktiv ferie dette her. Ikke innlagt noen hvilepauser liksom, noe jeg sårt trengte innimellom. Men jeg skulle jo ikke være sinka som ikke orka, så dermed er jeg igrunnen helt utslitt nå. Takk Gud for at jeg ikke skulle på jobb rett etterpå.

Egentlig var det godt å komme hjem igjen. Til barn, barnebarn, bikkje og heimen. For ikke å snakke om vår egen seng. Den som normalt ikke er noe god, men jøss så mye bedre enn hotellsenga vi har ligget i de siste ukene!! Her var det ikke snakk om noe ekstra luksus som en aldri så liten overmadrass, nei det er bortkasta, så det har igrunnen føltes som om vi har ligget på golvet i fjorten dager! Putene var ikke noe bedre de heller. Heldigvis hadde jeg den normale armkroken å krype inn i, den var iallefall like godt som den alltid er.

Det kommer noen bilder og sånn etterhvert. Jeg har bare ikke helt hjerne til det enda.

:o)

8 kommentarer
    1. Velkommen heim;-))) Det var sikkert en kald fornøyelse og komme daisande rett ut i kulden her.. off..
      Ha en flott dag videre;-)

    2. he he, ja sånn er det å være globetrott!! Velkommen hjem igjen, og har registrert null bloggings fra Mexico. Men, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves har jeg hørt. Så vi får vel noen bilder sånn etterhvert når du har fått slappet av litt. Slitsomt med ferie.

    3. Velkommen hjem til snø og kulde 🙂
      Husker da vi kom hjem fra Barsil for noen år siden og måtte grave fram bilen på Sola hihi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg