Førjulsfrokost og barnebarn

En stille, rolig dag dette her.
Frokost med noen av våre barn og begge barnebarna. Kjempekoselig.
Er ikke så lenge til neste gang heller, for lille julaften blir det julegrøt med mandel her.
Den nybake moren hadde bestemt seg for å ha det hjemme hos seg,
men fant ut at ho hadde gapt litt for høyt
, litt for tidlig. Dermed blir det her heller.

 Mitt 2-årige barnebarn var ikke helt fornøyd når vi holdt babyen.
Det var veldig greit når han fikk mat og ble stelt av mora si.
Da var ho kjempefornøyd og hjalp til så godt ho kunne.
Men han var lite interessant når han
var hos oss. Litt sjalu den lille snuppa muligens.

Ellers er det jo ikke lenge til julaften da.
Begynner dere å bli klare?

 

3 kommentarer
    1. Vi har veldig ofte middagsbesøk og sånn her, for det meste våre barn med familier. Det er veldig koselig. 🙂 Skal jo så lite til egentlig, for middag må en jo ha enten en er tre eller ti i huset.
      Julepynten skal det ikke stå på. Det er verre med resten. Ikke en eneste kake er laget her i huset. Fikk litt av dattera, men de er allerede spist opp …
      Angrer litt på at jeg ikke fikk tatt meg sammen og laget noe, men det ble liksom bare sånn i år. Er vel en grunn til at jeg er sykmeldt, står veldig klart for meg innimellom, når jeg ikke helt strekker til i sånne vanlige gjøremål som jeg igrunnen alltid synes var kjempegøy før.
      Jaja, kommer sterke tilbake neste jul. 🙂

    2. Det er så koselig å samle familie og/eller venner til sosialt lag i disse tider… Du er jammen flink i så måte. Veldig koselige og stemningsfulle bilder du viser oss også. 🙂
      Jepp, nå er det ikke mye igjen før jeg kan si at jeg er klar til jul. Deilig!
      Ønsker deg noen fine dager fram mot jula setter inn!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg