Julenissebarskapet

Nissene i huset har kommet seg ned fra loftet. Ja selvsagt ikke på egenhånd, ikke på egne bein heller for den saks skyld, så jeg kjenner det godt. At jeg har gjort noe. Opp og ned og opp og ned loftstrappa. Stigen. Eller hva det kalles når det er en sånn sak som må dras ned gjennom ei luke i taket. Sukk. Var slitsomt dette her. Kan ikke huske det var sånn i fjor. Eller året før. Men nå er det gjort. Huset er pyntet. Sånn nogenlunde iallefall. I morra får jeg ta litt til. Badet kanskje. Og ganga.

Tar kvelden nå jeg. Kos dere i vintermørket. 🙂

2 kommentarer
    1. Det tror jeg ikke vi heller gjorde i mitt barndomshjem og her da ungene var små. Men jeg synes ikke julepynt er spesielt kult etter jul, da skal det ut fortest mulig etter nyttårsaften! Så dermed må jeg heller ha det fremme litt på forhånd har jeg funnet ut. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg