1. søndag i advent

Joda, lysene er på plass. Men det er også det eneste! Nå venter vi bare på at ungdommene skal stå opp så vi kan få tent lys og spist frokost. Tar vel en stund til.

I går fikk vi til og med kjøpt to julegaver. Så tidlig har jeg aldri begynt før, tror jeg. En litt god følelse. Og utrolig at jeg fikk til noe som helst etter å ha vært helt våken nesten to døgn.

Men i natt har jeg sovet. I helt natt! Med nye medisiner selvsagt, men det er bedre enn ingen søvn. Mye bedre. En helt annen verden rett og slett.

Dagen min ser lysere ut enn på lenge. Ha en fin søndag alle sammen. 🙂

4 kommentarer
    1. For en flott adventsdekorasjon :o) Julegaver!! Så langt har jeg ikke tenkt enda, men det er nok på tide å gå i tenkeboksen på hva jeg skal kjøpe!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg