Frodiths lille vår-challenger: Grønt

Mitt femte bidrag i foto-challengen til Frodith.

GRØNT

Denne var lett, veldig mye å velge mellom.
Men dette viser flere toner av grønnfargen, romantisk, litt gammeldags.
Bildet er fra Kristiansand Museum, flere bilder derfra finner du HER.

#frodihfotoch01

 

Det ble rett og slett en sløv dag i dag også.
Er visst inne i en stim eller noe.
Egentlig er jeg litt lei meg, en jeg jobba sammen med i avisen er 50 i dag.
Og han la ut bilder der kollegene hadde hengt opp
ballonger og pynta på pulten hans.
Så dermed følte jeg meg så sykt aleine, uten kolleger, uten jobb.
Ganske ubetydelig og ikke verdt noe.
Det går vel over igjen, det pleier jo alltid det.
Så jeg satser på at tirsdagen blir hakket bedre enn mandagen.

:o)

14 kommentarer
    1. margarites: Takk. :o) Ja, får vel finne på et eller annet å gjøre utenfor husets fire vegger kanskje. Om så bare en times tid. Mulig jeg er litt for mye aleine for tia. For meg som er vant til å jobbe 100% blir dette helt feil!

    2. Nydelig, romantisk bilde til det grønne tema 🙂 Jeg sier det igjen – dette kan du 🙂 Jeg kan tenke meg at det er en litt sår følelse å se bilder fra et sted du burde ha vært, men du får se lyst på det at du har drømmemannen hos deg da 🙂 Satser på at tirsdagen blir prima 🙂

    3. Eva: Takk. :o) Noen dager er bare sånn … får bare være lykkelig så lenge de ikke er i flertall! Og det er de heldigvis ikke.

    4. Fint og romantisk bilde ja 🙂
      Men trist at du er litt nedfor. Jeg er det selv, så føler veldig med deg <3
      Vi krysser fingrene for at tirsdagen blir bedre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg