De var litt rare de blomstene …

Jepp! De hadde nok sett sine beste dager, tulipanene jeg fikk på morsdagen. Men blomstene hang nå iallefall fast i stilkene! Helt til mormors 3-åring dulta borti vasen, og den ene ramla av. – Unnskyld mormor, det var ikke meninga. Det var nok da jeg sa det som inviterte til videre utforskning av buketten. – Det gjør ikke noe snuppa, de er nokså visne, så vi skal bare kaste de i søpla ..

Vel, så visne var de ikke! De hadde nok stått her en dag eller to til. Om ikke snuppa trodde det var et byggesett eller noe sånt. For plutselig var hele buketten plukket fra hverandre. – Rare blomster, konkluderte ho med.

Jeg elsker tulipaner. Så tror jeg må koste på meg en ny bukett når jeg har vært hos legen.

Det er tirsdag og sol her i sør. Hvilken dag det er fant jeg forresten just ut etter å ha kommentert feil på en annen blogg. Det er jammen ikke så lett når en bare tusler rundt her hjemme og hver dag stort sett er like. Måned etter måned. Det er faktisk ganske ensomt å være sykmeldt og ikke være i form til noe…

:o/

8 kommentarer
    1. Fin hun snuppa di du :o)) Jeg er veldig glad i tulipaner selv, men jeg kan ikke ha sånt i vaser jeg. Mine to firbente samboere spiser på alt sånt, og klarer å velte vasen hver gang… Nå har jeg bare gitt opp, hihi!!

    2. Fotokjerringa: Hehe, du er snill. :o) Det er ganske vårlig her i dag, men jeg har bare holdt meg inne. Turen til legen var nok for en dag kan du si. Tåler ikke så mye for tia.

    3. fruensvilje: Jeg tror jo innerst inne at jeg ikke skal slutte å jobbe. At det kommer bedre tider, selv om det drøyer litt denne ganga. ;o)

      Hos legen, tja, jeg vet ikke helt hvordan det gikk. Skal fortsette på noen andre medisiner, blir jeg verre må jeg komme tilbake med en gang. Blir jeg bedre, og har vært ok i en ukes tid, må jeg tilbake da også. Da vil legen sende meg videre til en ny ct. For jeg har en flekk på den ene lunga som de så i høst, men de trodde ikke det var noe farlig … samtidig er det ikke akkurat normalt å hoste på dette viset i over en måned, til tross for antibiotikakur på 14 dager.

    4. like greit at snuppa fikk plukke blomstene fra hverandre )) for det hørtes ut som att en ny var en god ide.
      Jeg har gått hjemme i noen år nå,det blir en vane men det er viktig å fylle dagene med noe lystbetont og det er lurt å skrive i dagsplanlegger ) da har du dagene med deg )) håper det gikk greit hos legen i dag da

    5. Jeg tenkte at en dag fra eller til ikke spiller så stor rolle:). Snart er det vår og det er jo et lyspunkt i seg selv. Lykke til hos legen, håper dagen blir fin 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg