Frodiths fotoutfordring – dag 2

Det andre temaet er SPEILING. Tja .. har mange bilder som kan passe her. Men for meg er dette fantastisk. Sannsynligvis fordi jeg satt i den kajakken der. Grytidlig på morrakvisten. Mens sjøen enda var så rolig at det nesten var vanskelig å se hva som var opp og ned. Bildet er fra Skippergada, som deler Randøyene i to. Et aldri så lite åretak fra der vi har hytte.

Har du lyst til å bli med på fotoutfordringen du også? Da klikker du deg inn HER, ser på temaene og så er det bare å dukke ned i bildearkivet ditt eller ta en tur ut med fotoapparatet. :o) Lykke til.

7 kommentarer
    1. frodith: Takk, takk. :o) Gleder meg til slike opplevelser igjen, når det blir litt varmere i vannet. Eller mulig jeg må investere i en tørrdrakt når feriepengene kommer .. Hadde jo blitt litt lettere å bruke kajakken selv på kalde dager da. Uten å risikere å fryse ihjel om en kanter.

    2. margarites: Jeg og. Og det er ganske spesielt å komme padlende stille og rolig på den måten, på en slik dag. Kan igrunnen ikke beskrives – må oppleves!

    3. fruensvilje: Sommer ja, åh, så deilig! Men vi har jo ikke hatt vinter enda her, så det er nok en stund til vi kan glede oss til den.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg