Gårsdagens tur – Midt inni skogen

I går, rett etter jobb, hadde drømmemannen og jeg en flott tur i skogen. En plass vi aldri har gått tidligere faktisk, selv om det er i bymarka. Og her vettu, åpenbarte det seg den ene flotte skogsstien etter den andre. Akkurat slik jeg liker å gå tur på. Ikke grusa, bred vei for rullestoler altså. :o) Og det beste av alt var jo nesten at vi ikke traff et eneste menneske. Det er garantert ikke siste siste gang vi går her.

Nesten åtte kilometer. Må si meg fornøyd med det. Tatt i betraktning stigninga og underlaget vi til tider gikk på så var det ikke akkurat en kosetur dette her. Men det gjør jo ikke noe, for litt av vitsen var jo å få beveget litt på liket da. Og i dag ledet jeg an! Hoppa fra den ene gresstusta til den andre, som ei nett lita fjellgeit .. eeeeehm .. ja, iallefall nesten. Jeg hadde en ekstremt god dag. Lenge siden det kjentes sånn ut, alt sammen. Vil gjerne ha flere slike.

God morgen, forresten!
Her er det straks avgårde til jobb igjen.
Etter ei litt varm og merkelig natt.. Ikke akkurat heteturer, men den termostaten min
er fortsatt ikke helt på merkene. Lurer på når det skal ordne seg.
Ja, ja .. det har vært adskillig verre enn dette!

6 kommentarer
    1. så nydelig den turveien var,synes eg ser deg småtrippande innover i skogen hi hi,ja det merkes fort på kroppen når en beveger seg litt mer enn en gjorde i vinter,måtte vi få mange slike deilige dager

    2. Så koselig med skog med sti og ikke gruset “motorvei”. Og så er det fint med kart, sånn at man har litt peiling på hvor man går. Og fint med mange muligheter. Ser for meg at det blir mange fine turer der. Kos deg 🙂

    3. Sissel Judith Vetland: Hadde egentlig bestemt meg for å ikke ta bilder. Hadde bare med mobilen, pga. denne sportsappen jeg har som viser hvor langt vi går og sånn. Men så klarte jeg ikke å la vær .. hehe. Det skal ikke være lett. :o))

    4. Fantastisk fin skog, og jeg kan faktisk se for meg deg som den fjellgeita 😀 hippeti-hopp <3 Nydelige bilder 🙂 Ha en fin arbeidsdag 🙂 klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg