Da var jeg klar … for vaskebøtta!

… og absolutt ikke noe annet. For her går jeg kjasselig rundt med morratrynet og noe tøy jeg ikke har tenkt å vise meg i offentlig. Så jeg får håpe det ikke ringer på døra sånn plutselig! Normalt pleier jeg å hoppe i dusjen og tøyet med en gang jeg står opp. Er ikke typen som valser rundt i morgenkåpa. Har faktisk ikke noen morgenkåpe en gang! Jeg bare tuller meg inn i et teppe på vei fra badet til soverommet, og omvendt.

Frokosten besto av en sjokoshake. Må bare innrømme at mange av disse NOKA-produktene er litt for søte for min gane. Jeg spiser jo ikke så mye sånn godis. Når jeg spiser noe godt så er det normalt chips og salte ting. Så på mange måter føler jeg at jeg er på en godis-kur. Shakene blir dessuten veldig tykke, så jeg må spe dem ut med en deciliter vann for å få en konsistens som jeg liker. Men det skal de ha, det blir ingen ekle pulverklumper i dem. Det løser seg opp helt greit, og smaker neste sjokolademelk. Tror jeg. Ikke så ofte jeg drikker det heller da .. ;o) Jordbærshaken er heller ikke noe for meg. Jordbær liker jeg bare in natura. Men vaniljeshaken smakte bare himmelsk!! Bare så synd jeg fikk så få av dem. Kun tre stykker, mens de andre kom i digre pakker med 15 porsjoner i hver. Jeg burde jo sikkert ha sagt ifra om hva jeg ville hatt, men så skulle jeg jo være så lettvint og grei vettu, ikke lage noe problemer .. så jeg får vel bare svelge ned og tenke på noe annet. Kan jo ikke kaste de heller, selv om de var gratis.

Men nå altså, er jeg klar for bøtteballetten! Og det trengs kan jeg bare fortelle deg. Det ser ganske bra ut her. Men sist et barnebarn krøyp rundt med en hvit strømpebukse på så fant jeg ut at det skinnet, for ikke å snakke om golvet, kan bedra. Rett og slett flaut var det!! Best å få gjort noe før mattilsynet stenger hele huset!!

Hadde det bare ikke vært så fint vær ute … Hvilke planer har du i dag? Har du starta påskeferien? Jeg må nok på jobb i kveld også, begynner klokka tre, men så er det fri en stund. Gleder meg til det.

Go’ tirsdag fra meg til deg. :o)

#morratryne #frokost #nokadietten #husarbeid

9 kommentarer
    1. Du er vel snart ferdig med jobb nå kanskje 🙂 Du får godis-kur, det høres litt deilig ut…men det er ikke så deilig, når det er eneste man skal spise nesten 😀 Her er det null vasking, bare shopping og turer 🙂 Og i morgen setter jeg snuten hjemover igjen 🙂 nattaklemmer <3

    2. Hi hi. Fikk gjort unna vaskingen i helga, men så har vi katt og da må man gjøre rent huset oftere:)
      Ellers skal jeg jobbe til ett i morgen og da blir det påske ferie.
      Da blir vel mye håndarbeid for meg i påske og litt kortlaging.
      blir hagearbeid hvis været tillater det:)
      God påske:)

    3. Jeg har jo en lang ferie, som varer helt til sommeren, men da er det tilbake til hverdagen igjen! Her er det litt kaldt på morgenen, så det blir nok en tur på butikker først. Har en nevø som fikk baby i uken så da må jeg finne en hilsen til ham fra “det store utland”. Og så kan mine barn ta den med hjem til dem. Har lyst å gå en tur også, for det har det ikke blitt mye av nå med huset fult av ungdom (21-24år)

    4. du er flink som greier å holde på den dietten da,etter det du skriver hadde nok jeg slitt litt for jeg er ikke glad i å drikke hverken vanilje eller jordbær eg da :))
      Blir ikke noe vaskebøtte her i dag,fikk frokostbesøk av tintin og dei kommer til middag i kveld også,så gulvasken får vente siden han ikke alltid er stueren ennå

    5. Det er like godt å stupe i den kjedelege vassbøtta og støvfilla. Etterpå kan du setje deg ned å kjenne på lukkekjensla som renn gjennom kroppen over velgjort arbeid. I dag har eg og ma’en tenkt oss ut i skogen med vaffelrøre og turvaffeljern. Huset tok eg i går, så det er unnagjort. Du må forby barneborna å kome på vitjing med kvite sokkar, sei til dei at brunt eller grått er finare.

    6. Jeg skal gå tur med min “eks- svigerinne” som jeg ikke har sett på lenge, om man kan kalle det det. Her i Asker er det blåsete men sol fra skyfri himmel 🙂 Jeg har alltid brukt Herbalife sine shaker og der synes jeg vanilje er aller best. Jeg synes også at de lager alle “sånne” type produkter altfor søte. Æsj…… Er kanskje deilig for de som i utganspunktet er sukker- elskere, men det er ikke jeg. Merkelig at man skal erstatte mat med så søte saker…… Ha en fin- fin tirsdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg