Selfie med ti års mellomrom .. trynets forfall

For ti år siden hadde jeg i en periode ganske rødt hår, og så sånn ut ..

I dag er synet heller litt trist.
Grå og kjedelig .. fyttegrisen så ille det er å bli gammel!

Men det var før jeg fant veien til den evige ungdom!!
Så nå ser jeg sånn ut.
Minus tjue år på null kommma null.

Synd det bare er på bildene, og ved hjelp av Perfect365.
Men om du kan fortelle meg hvordan
jeg kan bli slik in real skal jeg være deg evig takknemlig.
Enn så lenge kan du jo leke litt med denne appen du også, og drømme deg bort.
TIl et liv uten rynker og poser under øynene.
TIl en hverdag der sminka bare skvetter på av seg selv!
Det eneste du trenger er å trykke på rett knapp.

;o))

14 kommentarer
    1. solkro: Trives best i sola ja, og sol har vi jo hatt de siste dagene. Står opp til sol og det er lyst veldig lenge om kveldene nå. Digger det! Men er litt småirritert på andre ting da ..

    2. Fru Stussli: Tror ikke jeg kommer til å kjenne meg yngre når bikinien skal frem akkurat. Hehe .. men takk for fine ord. Vet jeg har mindre rynker enn mange andre på min alder, men for meg er det for mange likevel. For ikke å snakke om alle de grå stripene i håret .. åååh! Dette er triste greier igrunnen.

    3. frodith: Nå ja .. men jeg vil ikke se ut som nå, eller enda verre, enda eldre!! Det er kjempetrist. Men enda verre er det å tenke på at jeg ALDRI i hele mitt liv har vært fornøyd med meg selv. Ikke da jeg var ung og uten rynker, ikke da jeg veide 40 kilo mindre enn nå .. Jeg blir visst aldri fornøyd uansett hvordan det er. Eller har vært. Tenk om jeg hadde vett til å nyte det da jeg enda hadde alderen med meg. For seint å gjøre noe med det nå da ..
      Håper du er blitt bedre utover dagen. :o) Godbedringklem fra meg.

    4. ravn73: Veldig pent sagt. Takk. :o) Men er sminka og fjong på det da. Det nye profilbildet er helt uten denslags .. helt naturlig .. gammel dame på snart 51.

    5. traust: Litt rampete ja .. hehe. Var det en kollega av drømmemannen også omtalte meg som første gang han så meg. “Jøss, ho der var kul, og litt sånn rampete, til tross for at ho er så gammel” .. hehe. Må legge til at han kunne nok vært sønnen min da. ;o)

    6. Stilig, dette må testes ut når jeg kommer hjem fra jobb 🙂 By the way, det første bildet lignet du litt på Ronja Røverdatter synes jeg – søtt 🙂

    7. Jeg synes du ser bra ut på alle bildene jeg 🙂 Det er jo sånn vi ER nå, enhver alder sin sjarm både utenpå og inni, er det ikke sånn. Snart skinner sola og kroppene hopper ut i små kjoler, og plutselig ser vi litt anderledes ut, fordi gløden i øynene gjør noe med oss 🙂 Jeg har masse rynker, med de får bare være der 🙂 Og har funnet ut jeg ser yngre ut uent sminke enn MED 😀 Så jeg dropper den for det meste 😀 Ha en strålende da, jeg er syk og ligger litt småpjusk under teppe på sofaen. Klemmer

    8. 3 flotte bilder av deg og jeg ser virkelig ikke så stor forskjell på noen av bildene så du ser nok mye bedre ut en du tror selv.
      Ved å spise sundt,ikke røyke være måteholden med alkoholen,mye frisk luft og smile så ser dei fleste mye yngre ut

    9. Jeg synes du er enda penere på nå-bildene 🙂 Alle våre rynker og poser (som du forøvrig har veeeldig lite av her) er jo biter av et levd liv. Nå er våren her og kroppen våkner litt og da kanskje vi kjenner oss enda litt yngre.
      Håper du får en fin dag 🙂
      Klemmer

    10. Kjekt å leke seg litt 🙂 Og må bare få sagt at du ser flott ut selv om sol ikke hjelper på kneet ditt så har vi snart vår og sol så humøret blir nok bedre for jeg vet du trives best da 🙂
      goe knib<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg