Dåp under åpen himmel

Værgudene kunne nok vært litt mer på vår side i går.
Men det regnet iallefall ikke!
Dagen jeg hadde grugleda meg til, iallefall siden tirsdag, gikk helt fint.
Litt stress, og veldig godt når de siste gikk hjem,
men jeg satt igjen med en følelse av at dette faktisk gikk greit.

Min skjønne datter med samboer og baby.

Ikke akkurat trengsel for å høre Guds ord i Guds frie natur.
Litt rart egentlig, for jeg synes det var en fantastisk flott plass å ha andakt og barnedåp på.
Barnekoret sang og mitt eldste barnebarn var til og med med på et par
sanger helt på slutten, eller iallefall bevegelsene til sangene!
Det var så stas, så nå skal ho begynne i kor til onsdag.

To nysgjerrige små kledd for utendørsandakt ..

.. og enda litt flere storma til da selve dåpsseremonien starta.

Faddere var søsken til foreldrene.

Veldig stolte foreldre sammen med presten og dagens hovedperson.

<3

9 kommentarer
    1. Så nydelig familie du har <3
      Herlig med gudstjeneste utendørs, så det var bra at værgudene tross alt var på deres side og at regnet ikke høljet ned.
      Matte smile da jeg så de to i gummibukse der 🙂
      Gratulerer og vel overstått!

    2. Vakker familie du har , Marit <3 Og det med utegudstjeneste likte jeg virkelig om. Blir liksom ikke så stivt og høytidlig som inne i kirken. Mange vegrer seg kanskje nettop for dette, når de skal eller må i kirken?
      Håper alle ble fornøyde med dagen iallefall-
      KLEM

    3. Utrolig bra sted å ha dåpen da!! Ute sånn 🙂 Herlig 🙂 Og den fine fine kjolen, som du har holdt på med så lenge. Endelig kom dagen 🙂 Jeg tenker du er fornøyd og glad nå, for at alt gikk fint og det var sikkert veldig koselig 🙂 Ha en fin kveld 🙂 Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg