Dritelendig, halvdød kjærring

Jeg er syk. Har influensadritvondtimagenhodetogrestenavkroppen – manneversjonen altså! Og ja, i går trodde jeg nesten jeg skulle dø også! Har ikke vært så syk siden jeg hadde svineinfluensa for noen år tilbake. Da var jeg også døden nær kjentes det ut som. Hoster ikke, er ikke snufsete og tett heller, er bare SYK. Kjempesyk rett og slett.

Jeg seilte inn i årets aller siste helg på et saueskinn. Med tre pelspledd på toppen! Fikk karra meg opp i stua på formiddagen en gang, og der ble jeg liggende i en haug til drømmemannen kom hjem. Uten å være i stand til å finne verken smertestillende eller noe å drikke ..

I dag er det meste litt bedre. Jeg er befinner meg iallefall i tålig sittende stilling på sofaen. Har til og med spist et par skiver, uten at det har gitt noen krampeaktige utslag i mageregionen. Foreløpig.

Kan ikke si annet enn at jeg er mer enn klar for et nytt år. Forhåpentligvis et år som bringer noe godt med seg. Jeg vet iallefall om flere rundt meg som trenger akkurat det nå. Noe positivt og givende, mye glede og latter, og minimalt med motgang og elendighet. Krysser fingre og alt jeg har for at det er slik 2013 blir.

13 kommentarer
    1. God bedring, og jeg håper virkelig at influensasykdommen din blir igjen i 2012. For første gang på flere år har jeg, bank i bordet, ikke vært sjuk i jula noe jeg selvsagt er kjempefornøyd med.

    2. Hei. Jeg synes aldri jeg har tid til å lese blogger, det samme om din, men jeg har skumlest den, og synes du er kjempeflink til å skrive:beskrive din situasjon. Håper jeg får tid = tar meg til til å sitte å lese ordentlig. God bedring! Vi har vært borte de første juledagene, og har lest om sjukdom og oppkast her heime. Nå isolerer vi oss en tid sa vi ikke blir syke vi også, ser TV og koser oss med god mat…..Hi, hi!!

    3. Dette høres jammen ut som meg slik jeg har hatt det i noen dager nå… men i dag er feberen borte og det er bra det…god og varm klem fra meg

    4. Blir fort syk når en ikke har mer “å gå på” etter alt som har skjedd rundt dere i det siste. Måtte du og dine få masse medgang og bare gode nyheter i året som kommer. Ta vare på deg selv og riktig god bedring, klem 🙂

    5. dette høres slett ikke bra ut,ønsker deg god bedring og håper det gir seg fort.
      Vi har blitt skånet for syka her i huset og håper det forblir slik.Vi får håpe att det nye året har masse godt å by på ja

    6. Huff! Når man er litt sliten fra før av så rammer det ekstra hardt har jeg inntrykk av. Syk her i huset også, men ikke så ille….. Håper for deg og dine at det nye året blir et godt og lykkelig år! Klem til deg fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg