Onsdagstema # 132 – Glipa

Glipa .. synonymer med dette er åpning, mellomrom, glugg ..
Har ufattelig mange bilder som kunne passe her.
Jeg har visst en forkjærlighet for å fotografere inn, eller ut, av en eller annen åpning,
vindu, sprekk, port, gjennom noen sprinkler osv.

Men valget falt på dette.
Det er fotografert i en borg på den Dominikanske Republik,
og det var helt mørkt her, vi skulle bare opp trappa og ut på taket og plutselig hørte jeg
noe som rasla på veggen, over hodet på oss.
Jeg knipsa bildet, uten å vite hva det var, og der åpenbarte det seg denne lille duefamilien.
Kult, ikke sant?

Tenk vi er allerede kommet til midten av uka.
Deilig egentlig, selv om jeg ikke helt liker at ukene går så fort.
Til helga skal vi på tur, og jeg gleder meg virkelig til det.
Langhelg til og med. :o)

Nyt dagen, den kommer aldri tilbake.
Og imens kan du jo kikke innom de andre som bidrar i ukas onsdagstema.
Du finner dem ved å klikke på logoen under her:

17 kommentarer

Siste innlegg