Til Marit – Fra Marit


Nei, det er ikke for å minne drømmemannen på at jeg fortjener en blomsterkvast.
For om han ikke klarer å finne ut det på egenhånd,
så gidder jeg ikke ha blomster derfra heller.
Da kan det rett og slett bare være det samme!
Likevel er han drømmemannen min, han har mange andre egenskaper
som jeg setter veldig pris på,
selv om han altså ikke slenger rundt seg med blomster i hytt og pine ..
Blomster kan jeg  anskaffe meg selv, så lett som bare det.
Alt det andre som følger med mannen er det litt verre å klare på egenhånd.

Men jeg må ærlig innrømme at jeg faktisk fortjente disse blomstene.
Jeg har vært syk flink mht. slankinga de siste ukene.
Selvsagt kunne jeg heller ha kjøpt meg et marsipanbrød, eller en pose chips.
Åh! Gud, det hadde vært godt!
I går var jeg så godtesyk at jeg holdt på å gå ut av mitt gode skinn.
Kanskje ikke så rart, når mannen og sønnen satte på hver sin side av meg,
og sendte chipsen frem og tilbake over fanget mitt ..
Kjæresten til sønnen hadde en hel pose baconcrisp, og jeg hadde ikkeno’!
Skulle bare mangle at jeg ikke fortjente noen søte små roser
etter å ha motstått den fristelsen ..

;o)

8 kommentarer
    1. det var ei som hadde tatt slankeopperasjon som lærte oss denne triksen,hun brukte sin tilmålte mengde kvitost for dagen istedenfor å ha det på brødskiva :))det var for att datteren ikke skulle bli lei seg for att mora ikke hadde kos

    2. et lite tips fra meg :))ta litt lettost (kvitost)dryss over et krydder du liker legg bitane på bakepapir og sett dei i mikroen et minutt eller 2 da får du sunn og smakfull chips som du kan nyte med god samvittighet.
      Menn selvsagt fortente du blomster også og buketten var veldig fin

    3. Selfølgelig fortjene du dei! 🙂 Ej også he innsett at fordi ej he ein mann som ikkje strør rundt sej med roser og fordi ej verte glade av roser; ja så kjøper ej roser til mej sjøl…nesten kvar veke for mannen min sine penge. Resultat; det glede oss begge to:-)

    4. Ja du fortjenete helt klart blomstene så flink og standhaftig du er nå:) min gemal er heller ikke den som kommer med blomster i tide og utide,men han har mange andre gode sider så da får jeg heller ordne med blomster selv:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg