Morgenstemning .. og en sprekk ..

Torsdag, og snart helg! Det bilr deilig. I dag kommer bonusbarnebarnet med foreldre og skal spise middag. Søndag kommer nesten alle mine. Minus sønnen og kjæresten da, for han er fortsatt på sjøen.

I dag klarte jeg å stå opp da den første vekkerklokka ringte. Det er deilig å ha god tid om morra’n istedenfor å haste avgårde rett fra dusjen omtrent. Fatter ikke helt hvordan jeg alltid klarte dette før, trodde det der med at morgenen begynte tidligere og tidligere fulgte med alderen. Iallefall var mine foreldre sånn, de sto opp grytidlig. Alltid. Om de hadde bitt eldre så er et ikke sikkert at de hadde rukket å legge seg engang ..

Til høyre her ser dere frokosten min. Slik den har vært i halvannen uke. Ja, ikke bare frokosten, men også lunsj, middag og kvelds, pluss to mellommåltid. Rent bortsett fra at den innimellom er gul elle rosa .. men kaloriinnholdet er det samme, 110. Bortsett fra de to siste kveldene. Jeg har nemlig hatt en sprekk. Eller to, for å være helt presis. Ganske styrte egentlig. Så jeg heiv ikke i meg det første og beste jeg fant. Neida. Men jeg ble litt dårlig på mandag, hodet funka ikke helt og jeg var svimmel og rar. Så tirsdag spiste jeg litt salat og i går ble det sushi. Det siste der var nok ikke så lurt. Har egentlig vært litt halvkvalm i hele natt.

Føler meg bedre nå, men har skrekkelig dårlig samvittighet. For at jeg ikke klarte å gjennomføre det jeg hadde bestemt meg for. Dermed blir det nok litt heftigere shaking, i noen flere uker fremover, enn det jeg i utgangspunktet hadde tenkt meg. Men har tenkt å legge inn litt mat også. 550 kalorier om dagen er ikke så mye å gå på i lengda ..

 Ønsker alle en fin dag. :o) Jobben kaller, og nå fikk jeg plutselig litt dårlig tid i dag også.
Merkelig det der ..

 

3 kommentarer
    1. Morgenstund har gull i munn så snart en har kommet seg ut av senga. Det ordnet seg med den jakka, så da blir den sendt avgårde til hun som skulle ha den. Du kom sikkert over i ketolyse. Derfor du ble litt uvel

    2. Det må være lov å ha en liten sprekk innimellom. Skjønner ikke at du klarer deg på 550 kal i døgnet, jeg hadde dødd etter to dager tror jeg. Lykke til videre og ha en god dag:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg