Mandagstema # 49 – Fremkomstmiddel

God morgen på min første jobbdag etter tre ukers ferie.
Trodde jeg skulle ha sommerferie,
men et eller annet gikk tydeligvis galt på veien.
Disse ukene har mest minna om høstferie i kalde, blaute Norge.
I dag morges var det ti grader her!!
Hva slags sommertemperatur er det liksom?

Over til Mandagstemaet hos Helene heller,
det er mye mer koselig det!
Mitt bilde blir en reprise for noen av dere med god hukommelse ..
Denne båten fant vi fortøyd nede ved båthavna
for en god stund siden.
Hvor den befinner seg nå aner jeg ikke.
Har ikke sett den etterpå.
Kanskje er det noen som hutrer seg gjennom sommerferien
en eller annen plass langs kysten,
nettopp i denne båten.

Har du sett den i nærheten der du bor?

Flere bilder finner du ved å klikke på logoen over her.

12 kommentarer
    1. Lurer på hvordan den der ser ut inni.. blir litt nysgjerrig når en ser slike fremkomstmidler. Jeg har ikke ferie før om tre uker.. så er en stund til, men skjønner du er litt utladet om det BARE har vært grå dager og ingen sol – en trenger d-vitaminer også Håper dagen på jobb går greit . og det går fort til helg:) Mandagsklem fra her

    2. Sirdalsrypa: Ja, det har aldri frista mer å reise vekk enn denne sommeren! Men jeg har brukt opp all ferien nå, har bare noen timers avspasering til gode. Så jeg må nok vente helt til neste år med å reise til varmere strøk. Åh, det er lenge til det! :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg