Fra bryllup til konfirmasjon

Puuh! Denne helga ble hektisk gitt. I går var vi i bryllup. Kjempeflott brudepar, sanger og taler. Jeg takler ikke helt det der. Om de som holder talen tørker en tåre eller tre .. jepp, så sitter jeg der med tårene strømmende nedover. Skikkelig flaut og en av grunnene til at jeg aldri har hatt sånt bryllup selv.

Bildet av drømmemannen og meg fikk jeg brudgommen til å ta i går .. Ikke fullt så unge og flotte som de andre to, men minst like forelska! ;o)

Må bare innrømme det, jeg er ganske misunnelig på ungdommen deres .. Skulle ønske det var meg som var ung og flott og hadde hele livet foran meg.

Jeg hadde fått i oppgave og ta brudebildene. Aller mest hadde jeg bare lyst til å si nei og jeg har grudd meg i mange uker til dette her. Skikkelig grudd meg. Tenk om jeg ikke fikk det til og ødela alt sammen. En har jo liksom bare en anledning til å ta de der bildene. Å gjøre det om igjen noen uker etter, hos en fotograf, blir liksom ikke helt det samme ..

Det gikk greit og takk Gud for det! De ble faktisk veldig fine. Synes jeg selv, og jeg håper selvsagt de som er på dem mener det samme.Men det er jo ikke så vanskelig å få et flott resultat når modellene er så nydelige som disse. Dessuten var omgivelsene helt fantastiske for brudefortografering og værgudene absolutt på vår side. Kunne ikke blitt mer perfekt igrunnen! Jeg har spurt om jeg får lov å vise noen av bildene her på bloggen, så om de går med på det skal dere få se de dere også.

I dag skal vi i konfirmasjon. Siden jeg hadde lovet å bake ei kake måtte vi gå litt tidlig fra bryllupet. Gikk til og med glipp av bryllupskaka og det var litt flaut å snike seg avgårde neste først av alle, men klokka var vel henimot ni da vi gikk. Noen ganger strekker ikke tiden helt til, sånn er det vel bare .. eller så kunne jeg vel ha bakt en annen kake for noen dager siden og fryst den ned. Men det blir liksom ikke helt det samme synes jeg.

Veeel .. jeg får inn og pynte kaka og skrive kort. Så får dere ha en flott søndag der ute. Enten det er konfirmasjon eller andre spennende ting på gang der du befinner deg. :o)

5 kommentarer
    1. Hei
      For et fint bilde av dere,jeg er ikke i tvil om at du fikk til bildene så fine bilder som du tar:))
      Du får ha lykke til i konfirmasjon i dag og ha en hyggelig dag i dag:)
      Mange goe kniber<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg