Himmelsk – Glede

 

Bonusbarnebarnet mitt bobler omtrent over av glede.
Bildet er tatt på terrassen på hytta, i fjor sommer.
En av de få fine dagene vi hadde sist sommer, uti august en gang.
Håper virkelig det blir bedre i år ..

Ungen er blitt større, men er like blid fortsatt.
Og vi er kjempelykkelige hver gang det er vår tur til å passe.
Ikke så lett når det er åtte besteforeldre
som sloss om samme barnebarn.

Merkelig det der.
Noen har ingen, andre har i hopetall.
Da mine unger var små var det ingen som sloss om verken den ene eller andre.
De hadde riktignok bare to besteforeldrepar,
men ingen av dem var spesielt interessert i våre barn.
Mine foreldre ble vel egentlig ferdig med sånt da min søster og jeg var små.
De på den andre siden hadde vel mer enn nok med et annet barnebarn.
De skulle bare visst hva de gikk glipp av ..

Andres gleder kan du snoke i her:

Nå er det bare en arbeidsdag og plutselig er det helg igjen gitt.
Langhelg for meg denne gang, for jeg har fri til mandag.

Hipp hurra for det,
og god helg fra meg til deg!
;o)

14 kommentarer

Siste innlegg