Onsdagstema – Anstrengende


Å fly er det mest anstrengende jeg vet!
Jeg hater å fly.
Hater å stå i kø for av- og påstigning.
Hater å sitte så trangt og så lenge i samme stilling.
Hater å måtte gå på do i løpet av flyturen.
Jeg kan ikke fordra flymaten.
Eller medpasasjerer som blir fulle og høyrøsta.
Kan ikke si at jeg liker å sjekke ut og inn,
vise pass og visum, gang på gang på gang ..
i løpet av den samme turen heller!

Å reise med fly er sykt irriterende og masete.
Jepp, absolutt det verstre jeg vet!

Likevel fortsetter jeg å reise.
Til den ene plassen etter den andre.
Flere ganger i året.

For jeg hater nemlig ikke de destinasjonene en flytur tar meg med til.
Jeg elsker å være på ferie.
Det er bare alle de timene før vi kommer så langt
som er så sykt anstrengede.

;o)

Andre anstrengelser kan du finne ut av her:

10 kommentarer
    1. Läcker bild! Det var länge sedan jag flög, men det kan vara rätt ansträngande att åka tåg också. Som till nyår när dom sålt fler tågbiljetter än det fanns sittplatser och jag fick sitta på golvet. Eller som på hemresan när loket gick sönder och vi fick evakueras med buss och kom hem fyra timmar senare än planerat.

    2. Nydelig farge på bildet, jeg liker det! Skjønner hva du mener med å fly, jeg liker verken flyplasser eller innsjekking selv. Ville foretrukket båt …

    3. Jeg også hater alt stresset før man skal ombord i ett fly.. Når jeg først sitter i setet er det som regel ok.. Men reiser jeg innenlands liker jeg helst og ta toget 🙂 (Men litt verre når man skal utenlands da..he he)

    4. Visst kan det vara en del ansträngningar på vägen, men det är härligt att resa.
      Själva flygresan är inte så kul och där är det en del besvärligt och ansträngande, som du skriver.
      Flott bild. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg