Onsdagstema – Feeling good

På ferie med drømmemannen.
Her fra en tur til El Gouna i Egypt for et par år siden.
Får aldri nok av verken mannen eller ferier jeg ..
– that’s make me feel good! 

I dag har vi forøvrig 4-års bryllupsdag.
Fire fantastiske år, og jeg håper vi får mange flere etter dette.
Dagen i dag skal ikke feires noe.
Vi får levert 60 panelplater til stua rett etter jobb, 
dermed blir nok ikke vi bli arbeidsledige i løpet av påska. 

Vi får ta det igjen til neste år kanskje.
:o) 

Flere bilder finner du ved å klikke på logoen.

11 kommentarer
    1. Pysselfarmor: Ja nå begynte jeg å lure .. for min drømmemann var også i Thailand i januar .. men trodde stort sett jeg visste hvor jeg hadde han. ;o)

    2. Reising er toppen og de brune bena på bildet fristet veldig til å fare til varmere strøk (selv om vi har det fint i Norge også på denne årstida).
      Gratulerer så mye med bryllupsdagen!! Nyt dagen og hverandre innimellom oppussingen. 😉

    3. Gratulerer til dere ,du får nok ha litt kos i tankene opp i alt slitet:))
      Jeg håper du ikke sliter deg helt ut:)
      Og bilde ditt beskrev på en prikk overskriften<3
      Ha en super dag Marit og goe knib<3

    4. Grattis till den 4-åriga bröllopsdagen!!
      Egypten är ett spännande land. Gjorde ett besök för 15-20 år sedan – vill gärna återvända!!
      Ser skönt ut – friheten o sanden mellan tårna!
      Har startat Ordlös Lördag – första tema: Påskmat. Du / alla är välkomna med “bidrag”
      http://ordloslordag.blogspot.se/
      Önskar dig en Glad Påsk med 60 panelplattor – också!

    5. God morgen og gratulerer med dagen til både deg og drømmemannen.
      Bilde du legger ut i dag varmet godt:)får ønske oss en deilig varm sommer.
      Ha en fin dag og lykke til med alle platene i kveld

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg