Onsdagstema – Fira/feire

 

Jeg er ikke så glad i å feire meg selv, andre derimot .. ;o)
Bildene er fra i fjor sommer, da drømmemannen ble 45. En særdeles vellykket feiring på hytta.
Værutsiktene så ikke helt bra ut, det ble til og med litt regn på tallerknene før gjestene kom.
Men så slo det om – og kvelden ble sommerens aller beste.


Flere bilder finner du om du trykker deg inn på linken over.

Onsdagsværet her i Kristiansand er helt fortreffelig.
Kaldt, sol og blå himmel, men likevel så fristende at jeg spaserte til jobb i dag.
En god halvtimes rask gange, en flott start på en nydelig dag.
Værmessig iallefall.
Satser på at resten tar seg opp litt fra gårsdagen ..

Ha en fortreffelig dag!
:o)

14 kommentarer
    1. ewymarie: Takk. Fuglen på bordet er en “vinhøne”, altså et trekk til innmaten i en treliters vinkartong. Eller som min kreative venninne jeg fikk den av kalte den: ei måke, siden den skulle bo i skjærgården. Den ble kjapt omdøpt til skjærgårdshøna i løpet av denne festen. Merkelig så mye morro det går an å ha av en sånn liten detalj. :o))

    2. Monica o Jacob: Hun er langhåret denne her ja. Min første med for mye pels etter reglene for å være godkjent eller ikke. Men jeg synes absolutt denne her er den fineste jeg har hatt. De to andre var “normale”.

    3. Samma här, jag gillar inte precis ståhej om att fira mig, men andra firar jag gärna 🙂 Stort kalas ser jag för mannen din.. Härligt 🙂

    4. solkro: Hadde forsåvidt en fin dag i går også, var bare temmelig frustrert over alt som ikke funka. Og det er ikke sikkert DET blir bedre i dag heller. Men satser jo på at det er en overgang ..

    5. God formiddag
      Her er også været nydelig har ikke fått vært ute enda.Det høres som du har det bedre idag så jeg håper du får en fin dag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg