Konsertbilletter i boks

Vil du se THE REAL QUEEN, så skal du seKILLER QUEEN
med Patrick Myers fra London, det nærmeste du kommer en QUEEN-LIVE forestilling.

THATS MAGIC!

Yepp, det er hva de lover på hjemmesiden til Kilden.
Kristiansands etterlengtede og nyåpnede teater og konserthus.
Jeg håper det kommer flere konserter i min stil, ikke bare filharmonisk gnikkemusikk
og sånne veldige høykulturelle begivenheter her.


Kilden – litt uferdig her, for bildet tok jeg i oktober i fjor. Beliggenheten er det ikke noe å si på!

Mye er skrevet og sagt om dette byggverket.
Men en by uten et ordentlig teater, hva er det?
Selvsagt koster det penger, og noen av pengene kunne sikkert
vært brukt på andre, mer fornuftige ting, selv om jeg på sikt tror at dette
kommer til å trekke folk til byen.
På lik linje som Quart-festivalen en gang gjorde.
Om enn for et litt annet publikum.


Bildet er lånt fra google.no

Jeg simpelthen elsker musikken til Queen!
Har vært fire ganger på We will rock you i London,
og kommer aldri til å reise dit uten å se den igjen, igjen og igjen ..
Til og med rockefoten min livna litt til og det er jaggu ikke ofte.

Denne forestillingen vi skal på nå er ikke før 23. mars,
likevel er det nesten utsolgt allerede.
Gleder meg.
:o)

11 kommentarer
    1. Heia
      Første gang jeg er inne i din blogg, og hit kommer jeg tilbake flere ganger. Din heldiggris som skal se og oppleve Queen live! Rockefoten våknet til liv.. Klart at du gleder deg stort!
      Ønsker deg en fin mandag og en flott uke!

    2. Er det ikke rart at så god musikk aldri går ut av mote, her i huset er queen en favoritt og en av mine yndlingssanger er bohemian rhapsody jeg blir nesten rørt til tårer når jeg hører den. Så her er jeg ikke bare litt misunnelig men mye:) Og det er jo så kjekt å ha noe å glede seg til. Ha en riktig god søndag

    3. Den kommer hit til Oslo 24. mars 2012 i Oslo Konserthus, jett om jeg skal skaffe meg billetter :o)) Jeg bare elsker Freddie og Queen, takk for at du nevnte det for jeg hadde ikke fått det med meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg