Ny dag – halvfullt program

Lørdag .. og faktisk så har jeg sove mer denne natta enn hele resten av uka til sammen. Så dagen starter bra. I dag skal jeg på seminar på jobb. Noen timer faglig input, som sikkert kommer til å forsvinne ut like fort som det kom inn .. om det i det hele tatt klarer å trenge seg inn her hos meg. Jaja, jeg deltar jaffal. Og selv om jeg skulle ønske jeg fikk med meg litt av det jeg burde så er det muligens ikke det viktigste. Eller var det hele vitsen med denne dagen tro .. eeeh .. husker ikke ..

Etterpå skal vi iallefall på byen. Tjohei, som jeg gruer meg! Men det er jo litt typisk for meg nå, jeg har igrunnen aldri lyst til noe som helst. Vil aller helst bare gjemme meg innenfor husets fire vegger. Bli her til alt er bra igjen. Sånn i overmorra helst.

Det blir sikkert greit. Når jeg bare er kommet ut av døra ..

Men nå er jo dette noen timer til enda da. I mellomtia kan jeg jo prøve det ene plagget etter det andre, bare for å finne ut at det meste jeg har er krympa noe forferdelig i skapet. Ja rett og slett i skapet! Kan ikke skylde på feil vasking engang!

Her er det ikke snakk om å kle seg flott og sexy og sånn. Neida, her er det kun snakk om å itre seg et eller annet som ikke ser så alt for jævelig ut på det som skal stappes inni. Kroppen altså. Lurer igrunnen på hvor all denne kroppen kom fra ..

Hvis du føler du savner litt av din kropp er det bare å si ifra. Legg igjen navn og adresse i innboksen min så skal jeg straks sende opp litt av min overflod. Ikke noe problem i det hele tatt, jeg er snill sånn. Vær mot andre slik du vil andre skal være mot deg .. Eeeeh, ja altså, jeg tar ikke imot noe, bare så det er helt klart!

Ha en fin lørdag der ute. :o)

11 kommentarer
    1. Så morsomt innlegg. Noen ganger lurer jeg også på hvor all den kroppen har kommet ifra! he…he..
      God tur ut på byen da!

    2. Ble så glad for at du har sovet godt i natt. Skal se du får det kjekt når du kommer deg ut.
      Du som har så flotte blå øyne kan framheve de med en blå topp, eller tunika.
      Kos deg, det fortjener du;)

    3. Du skriver fornøyelig tror vi er mange i samme båt,her krymper også plaggene men jeg skylder på 30 graders vask:) Me det er mye stilig der ute og hvis du skal til Kristiansand så har jo de et godt utvalg av butikker. Selv tar jeg meg alltid en luftetur om det er litt daglig handling, kaffebesøk selv om jeg drikker bare te:) og eller en trimtur. Ha en hyggelig dag:)

    4. Hehe neitakk, jeg har nok kropp jeg også :)) Nei du må nok bare slenge på en tunika med lav utringing og noen lange støvletter !!
      Husets fire vegger er forøvrig en trygg plass å være, men noen få ganger i året bør man nok ta den dørstokkmila… Lykke til i dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg