Kristiansand by night

Vi bor definitivt ikke akkurat i verdens navle.
Men det er jo en koselig liten by da,
spesielt når det er fint vær ..

I dag har det vært en fin dag, til tross for forkjølelse og tett hue fra morra’n av.
Det pleier jo å gå seg til utover dagen, som jeg sa til ungene når de hadde
vondt i viljen og ikke hadde lyst til å gå på skolen.
– Kom deg avgårde! Og går det ikke over i løpet at et par timer så kan du heller komme hjem igjen.
Jepp, var nok litt streng innimellom, men det var sjeldent de kom hjem før skolen var slutt.

Vi har vært på Slagter Sørensen og spist tre retters middag for 149.- kroner.
Tilbudet varer ut uka, så løp og kjøp!

Hovedretten besto av landgris fra Jæren

Desserten var hjemmelaget brownies med is og i tillegg var det kremet fiskesuppe til forrett,
men da var jeg så sulten at jeg glemte å ta bilde før det var tomt. Godt var det iallefall.

Etterpå var vi på kino.

Filmen het Babycall.
En psykologisk thriller med Noomi Rapace og Kristoffer Joner.
En merkelig greie, litt ekkel. Trenger ikke se den en gang til.

Grunnen til at jeg sitter her og glor er at besøket mitt sitter og knoter på sin lille ipad.
Om noen synes jeg sitter mye på nett så slår ho meg med glans!
Tror ho er kopla til hele døgnet ..

Men nå er det snart natta .. for meg og min data iallefall.

;o)

9 kommentarer
    1. Tove: Var veldig koselig i går kveld ja. Litt øde denne byen om kveldene, men for meg gjør det ikke så mye lengre. Var verre da jeg var ung og hadde behov for mer liv rundt meg. Da føltes det som ei venninne av meg beskreiv denne byen: ET LITE FERJELEIE .. for vi har jo tross alt danskebåten her .. ;o)

    2. Ser ut til at du kozte deg med drømmemannen, og den gode maten :o)) Jeg har ikke vært i Kristiansand siden sommeren 1980, da jeg bodde på Caledonien, men jeg likte byen å hadde en fantastisk uke der :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg