På høye hæler

Høyhælte sko kan være så mangt. Tydeligvis. Jeg har ikke så erfaring med sånt igrunnen, bare ser på andre og tenker: – Den var kul. – Åh! Stilig. – Åssen i alle dager klarer de å GÅ på det der da?

Ja, egentlig er det jo ikke alle som kan det heller. Gå på skoene altså. Noen sliter veldig. På stive bein, som Bambi på isen. Eller på gelébein som dirrer når skosålen møter asfalten. Da er det liksom ikke så kult lengre. Jeg har skjønt mine begrensninger her og liker meg best på bakkeplan. Men innimellom setter jeg alt av viljestyrke og pågangsmot til og forsøker meg jeg også. Selv om maxmålet på hælen ikke bør overstige 6 cm og i følge mine døtre så er altså ikke det høye hæler.

Alle skoene på dette innlegget fant jeg på Brandos. Jeg har ikke bestilt noen av disse skoene, men det siste året har jeg omtrent kjøpt alle sko/støvletter via denne nettsiden. Kjapt, enkelt, kundevennlig og et fantastisk utvalg på en og samme plass.

Om du lurer på om jeg kjeder meg akkurat nå så er svaret JA ..

6 kommentarer
    1. Jeg tenkte at du vaklet rundt hjemme med et av disse parene med sko, mens du snufset og hostet….vel så feil kan man ta…..klemz Dev :-)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg