God morgen eller noe sånn ..

Det regner. Det pøser ned rett og slett. Men for å være veldig ego så spiller det ingen rolle i dag. Det var i går vi hadde folk, det var sol og varmt og flott, og kvelden ble bare vellykka. Såpass at det definitivt er dagen derpå nå, så akkurat for øyeblikket kan jeg ikke helt bli enig med meg selv om det var verdt det eller ei .. sånn for min egen del.

Det var høy musikk, høyt lydnivå og det ble en veldig sein kveld. Vi klarte til og med å få en naboklage. Har aldri skjedd i historien før, så egentlig var det nesten litt flaut. Selv om han som klaget kom rett fra byen, var full, sur og grinete og sikkert veldig irritert for at han ikke hadde fått med seg noen dame hjem .. da var det greit at han hadde noen å la det gå ut over liksom. En nabo som for en gangs skyld hadde fest hjemme.

X’en min hadde også fest i går. Han feira 50-års dagen litt på forskudd. Jeg gav han til og med en gave. Eller, en flott blomst i
ei fletta kurv. Så fin at jeg måtte avgårde og kjøpe en til meg selv også etterpå. Drømmemannen synes hele greia var litt teit. At jeg skulle gi han noe liksom .. det der var jo ikke helt normalt! Men jeg ser litt sånn på det, at hadde det ikke vært for den mannen så hadde ikke jeg hatt disse tre flotte, skjønne ungene som jeg er så glade i. Derfor altså, synes jeg absolutt mannen fortjener en blomst.

Om to timer skal vi i familieselskap. Vår flinke hundepasser blir 9 år og de skulle også hatt festen utendørs. Noe som er helt uaktuelt i dette været. Glad det ikke er meg. Familieselskap i denne klanen betyr nemlig mellom 25 og 30 gjester.

Dette blir en hard dag. Men merkelig nok har jeg bare hatt en hetetur til nå. Mulig dette alkoholinntaktet har hatt en positiv virkning på hormonene i det minste ..

:o)

1 kommentar
    1. Dagen derpå har jeg ikke hatt siden jeg var 22 år gammel:)da gav jeg meg selv en regel om att dette aldrig skulle hende igjen og det har jeg holdt:)))men dere var jammen heldige da med været:))Du må ha god bedring og kos deg i ettermiddag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg