Mor og barn er gjenforent ..

.. og jeg sitter igjen med et ekstremt stille hus. Herregud, har det virkelig vært så stille her tidligere? Før snuppa inntok plassen, med reisesenga inne på soverommet vårt. Var litt rart dette her.

Vi har vært på flyplassen og henta foreldrene. Mens vi venta på flyet sto jeg og holdt rundt henne, hjertet galopperte der inne bak genseren. Da gjenforeningsklemmen var et faktum trilla tårene hos både mora og mormora, mens snuppa bare smilte og klemte og koste mamma’n. Jeg husket godt første gang jeg var på tur uten ungene, ei langhelg i Tyskland. Tror omtrent jeg snufsa og peip hele helga og iallefall hver gang jeg så andre som kom med barn i passende størrelse. Uff. Fikk et lite flashback til den turen i dag jeg .. og det var ikke noe koselig!

Til tross for masse feber i natt måtte jeg jo ha ho med. Det var ingen andre som kunne passe på ho, og ingen andre som kunne hente. Så ho ble dratt varsomt opp fra senga og med frokosten i hånda entret vi bilen.

Nå tror jeg at jeg får finne på noe fornuftig her. Gjøre litt reint for eksempel. Og imens håper jeg at værgudene kan bli enige med seg selv om de skal gi oss sol eller regn resten av dagen. Helst sol da! For det er jo noe på gang uti denne hagen til kvelden, og akkurat nå ser det heller litt miserabelt ut der ute .. Klissblaute partytelt og duker, blaut gress. Tja, omtrent som det pleier å være når det er en eller annen festival her i sør.

Det har regnet i hele natt! Jeg kan faktisk ikke huske at det har regnet så mye siden i fjor sommer da vi hadde ferie! Og det sier jo litt!! Åsså akkurat i dag da. Er det mulig å være så uheldig?

VI VIL HA SOL!! Ja vi rett og slett ha sol resten av dagen nå! Så om alle dere der ute tar en liten felles prat med værgudene for meg, så kanskje det hjelper? Jeg ber faktisk ikke for meg selv en gang, for jeg har jo igrunnen bare lånt ut hagen .. UTEN alt det der vannet som befinner seg der ute nå.

Jeg har vært litt fraværende i det siste. Får skylde på mye å gjøre. At hverdagene begynner å bli litt mer normalt for min del. Men jeg er innom og leser innimellom, selv om jeg ikke kommentrer noe særlig for tia. Mulig det tar seg opp igjen etterhvert. Vi får se.

:o))

4 kommentarer
    1. Godt når di kommer og godt når di fær:))sånn er livet og godt er det,hi hi-
      Det har regnet i hele førmiddag hos oss,men no titter solen så vidt frem,jeg krysser fingrane for att den tar til vet hos dere også:))

    2. Hei hei 🙂 Ja her i nord er det vind og sol i dag. Godt å komme hjem etter en lang tur hjem i går fra Naxos. Så etter å ha sett 4 flyplasser smakte det godt med å komme hjem til egen seng og sofa. Dyrene hadde savnet oss også. Dagen i dag har gått med på klesvask, oppdateringer her og der på blogg etc etc.
      Blogger klemz Sissel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg