Har fått meg sponsorer!

Har blitt godkjent av noen annonsører. Så får vi se hvor dette bærer hen da. Jeg sliter litt med å få lagt ut annonsene, men det kommer seg vel etterhvert. De må jo nesten ligge på siden min i det minste, om det skal hjelpe for noe …

Det er nok en gang disse HTLM-kodene som kødder det til for meg. For jeg kan jo lese!! Men hvor de skal inn og sånn, det er er noe helt annet. Mulig jeg er for gammel til dette her, selv om jeg ikke vil innrømme det sånn helt åpent. Så for all del, ikke si det til noen du heller …

:o)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg