Nydelig vær og nye gardiner

Så har bikkja og jeg hatt en laaang spasertur til sentrum. Været er bare helt aldeles flott og det er like før vårfornemmelsene slår inn både her og der. Hadde selvsagt ikke kameraet med meg, for jeg skulle nemlig til byen å kjøpe nye gardiner. Fant jeg ut i går. Og en diger pose gardiner i den ene hånda og bikkja i den andre .. ja, det sier seg jo selv at det ikke hadde gått med så mye annet. Vi skulle jo tross alt helt hjem igjen også da! Og det er myyye lengre. Iallefall tyngre. Ulempen med å bo på en topp.

Vi kom både frem og tilbake. Og snart skal jeg få litt mer vårfornemmelser i stua også. Jeg ilte ned på Kid for å få tak i noen tynne, lette, lyse gardiner som var til halv pris. Overhodet ikke noe kvalitetsprodukt, ikke speiselt fine heller, men greie nok. Gidder ikke koste på denne stua så mye nå. Ikke før vi har fått pussa opp. Når det måtte bli. Sikkert i neste århundre …

Men en kan i allefall gjøre det beste ut av det. Uten at en skal gå konkurs av den grunn. Litt forandring fryder. Uansett.

Her er noen flere som ser frem til våren ..
Vet du forresten at du kan klikke på disse små bildene og få de større?

Om et par timer skal vi til svigers. Vi er invitert på middag.

Dagen i dag er god! :o) 

5 kommentarer
    1. Ååååh er misunnelig!!!! Vil ha vår fornemmelse her og…. buhuuu… jaja.. vi har sol i dag da, men kaldt.. gleder meg sinnsjukt til det begynner og smelte og vi kan se tørre veier igjen;-))
      Grattis med nye gardiner.
      Ha en super fin dag videre

    2. det er sol her også, men ikke særlig “kuult” å sitte inne på et kontor og se ut. Skal snart gå og trene, og etterpå blir det til butikken og kjøpe nye skøyter til 12-åringen. De skal ha med skøyter på skolen i morgen, og de hun har var blitt for små. Håper ikke de vokser mer nå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg