Vinterutfordring – Vintermorro

Hei, hei. Ny uke nye muligheter. Her blåser det så det slamrer i både vinduer og dører. Men sola skinner og det er slett ikke så galt ute om du kler deg etter forholdene. Jeg har vært hos legen. Blodtrykket begynner å roe seg, men tok masse prøver. Blant annet av stoffskiftet. Sannsynligvis finner de ikke noe galt. Slik har det vært de siste åtte årene. Så egentlig burde jeg jevnt over vært frisk som en fisk. Og det høres jo greit ut … kunne en bare følt seg slik også!

Her er dagens bidrag til Frodiths vinterutfordring. Oppgaven jeg har løst er VINTERMORRO.

Alle burde hatt sin egen trekkhund sånn på vinteren. Her ser dere Jonas i full fart, med bonusbarnebarnet på slep. Det var visst utrolig gøy, og om vi bare får litt snø igjen så må det vel prøves en gang til. Det gikk så det suste borti Grønndalen her! Både ungene og bikkja ble ganske så utslitte etterhvert. Ikke så veldig bra bilder, kvalitetsmessig, men å knipse med mobilen når motivet beveger seg er ikke helt ideelt.

Håper du har hatt en fin dag så langt. 

 marit

18 kommentarer
    1. For noen herlige bilder av Jonas og barnebarnet 😊 Gjør ikke noe å bli sliten når man har det så gøy som dette her. Så energisk har nok ikke jeg vært i dag. Jeg har stort sett bare vært inne og pleiet feberen min…

      1. Takk. Ja, gøy var det, selv om jeg synes det så litt skummelt ut til tider. Men han løper jo ikke så lange strekket av ganga denne hunden vår. 🙂

      1. Ja, de var veldig fornøyde med han som trekkdyr. 😀 Men ellers er de ikke så overbegeistret, selv om det har gått seg til litt i det siste.

    2. Herlig morobilde ♥ Noe sånt måtte jo være kjekt for både store og små, og firbente 🙂
      Godt å høre at blodtrykket roer seg. Og jeg kjenner meg veldig godt igjen i det at det er tatt allverdens prøver uten at det viser noe galt….. Frustrerende. Det er jo kjekt at det ikke viser noe galt, men når man likevel ikke er friske…ja, da blir bekymringen større.
      Jeg skulle på rehab i dag, men timen gikk ut, så da blir det å kose seg i heimen i stedet. Skal finne frem strikketøyet tenker jeg 🙂

      Ha en flott dag videre ♥

      1. Takk, takk. 🙂 Ble en fin dag dette også. Føler det har flata ut litt i det siste, ikke oppoverbakke hele tiden. Og det er jaggu en god følelse!

    3. utrolig morsomt bilde dette,ja mange barn ville likt dette tenker eg :=)dagen min er grei den ,har ikke tid til å tenke ,siden jeg fikk en telefon om opperasjon i morgen tidlig ,da fikk jeg det travelt med forskjelligt som måtte forberedes før jeg reiser i kveld :=),nå skal jeg ut og måke snø,for her laver det ned og vi må få ut bilen når mannen kommer fra jobb,ps på dagen bruker han firmabil,så vår er innesnødd akkurat no

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg