Vinterutfordring – Frost

God morgen der ute. Her kommer nok et bidrag i Frodith’s vinterutfordring. Bildet er tatt for et år siden, og det er den kaldeste turen utenfor døra som jeg noensinne har hatt. Rett i nabolaget. Det var ikke så mange kuldegrader, men det blåste noe sinnsykt, snøen kom vannrett og isfnuggene stakk i ansiktet.

Jeg skulle til ei venninne litt borti svingen her. Det tar normalt sju, åtte minutter å gå. Og slik så jeg ut da jeg kom frem. Frossen pannelugg! Det må være den eneste ganga i historien jeg har hatt det!

Denne natta ble veldig kort egentlig. 4.30 tok den brått slutt … irriterende. Spesielt nå som jeg var inne i en så god stim. Sju timers søvn og veldig gode dager. Flere på rad til og med. Men ingenting varer evig, så da er det bare å ruste seg for noen mindre gode dager fremover.

Ønsker deg en fortreffelig fin tirsdag. Her er det foreløpig mørkt som i en sekk, så jeg aner ikke hva denne dagen bringer. Sikkert like greit, for jeg føler meg allerede som en zombie.

 marit

22 kommentarer
      1. Jeg blir nesten sprø av denne bloggen her. Hvor vi dukker opp, eller ikke dukker opp. Treigheten. Feeden, eller mangel på sådan. Liker ikke bloglovin’ noe særlig heller. Men går greit å blogge nå da. Bare litt kjipt om jeg skriver for … ingen!

      1. Kaldt var det. Minst lite kaldt som bildet illustrerer. Jeg legger meg ekstremt sjeldent på dagtid. For da er jeg redd jeg kødder til natta enda mer. Litt i koma i dag også, men det går jo over. Iallefall for en periode, sånn litt innimellom … haha. For et irriterende liv dette her er. Aldri å vite hvordan formen er, aldri kunne planlegge noe særlig.

    1. Øjjj… hoff,, det bildet ga frysninger i ryggmargen 😀 Et blinkskudd 😀 Ha en vakker dag du også, i forhåpentligvis litt mere vennlig vær 😀

    2. Kult bilde! Og det ser jammen meg kaldt ut 🙂 Ønsker deg en god dag! Ikke godt når nattan blir så kort, og det merkes godt i flere dager det. Klem til deg <3

      1. Takk. 🙂 Denne natta ble heldigvis litt lengre, men jeg er i koma likevel. Det er så irriterende. Spesielt når sønnen stikker innom, og mora er helt fraværende. Men heldigvis blir han en stund likevel. Skal få middag her vettu. Og det er koselig.

    3. Kuleste bildet 😀
      Det var sikkert ikke kult akkurat der i kulden, men artig resultat 😀

      Ja, det med søvnen kjenner jeg meg godt igjen i. Jeg er lykkelig når jeg har klart å få sove 5,5 timer jeg. Da har jeg sovet lenge da :p Denne natta ble det 6 timer, så jeg er nokså fornøyd 🙂

      Håper zoombie-følelsen forsvinner litt, og at du får en god dag ♥

      1. Vel, det var litt kult. For det er jo så uvant å ha det slik her. 🙂 Zombifølelsen er jeg så heldig å ha fått beholde. Enn så lenge.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg