Vinterutfordring – Vinterklær

Vi har litt dårlig med vinter her altså. Ikke et snøfnugg lissom. Likevel er jeg med på en liten fotoutfordring fra ei bloggvenninne. Og hvem andre enn Frodith er det som drar slikt i gang? En skikkelig vinterutfordring altså. Helt uhøytidelig sådan, så da tør jo til og med jeg delta.

Men så var det den litt kleine vinteren vi har her i sør … Redningen finnes forhåpentligvis i mitt fullstappa bildearkiv, som strekker seg over alle de årene jeg har brukt digitalkamera. Faktisk helt fra 2001. Så noe bør jeg klare å rote frem.

Starter på toppen, og der er oppgaven VINTERKLÆR. Dette var det første bildet jeg tenkte på, og da ble det sånn. Den som viser vinterhabitten her heter Savanna, og er mitt yngste barnebarn. Tenk om en kunne se så vakker ut når en hadde tredd ei lue ned over hodet!

Ønsker deg en flott fredagskveld. Og du, tusen takk for at du kikker innom. 🙂

 marit

22 kommentarer

Siste innlegg