Versace Red Jeans all over

Du kan tro det lukter godt her hos oss i dag. Neida, jeg har ikke bakt eller gjort reint eller noe i den duren. Er du gal! Men jeg har derimot knust ei hel parfymeflaske på flisene på badegulvet. Et lite skap på veggen måtte tas ned, for drømmemannen skulle skifte blandebatteri i dusjen. Da skapet var på plass igjen tenkte jo ikke jeg på at alt kanskje ikke sto på samme plass inni der. Jeg åpna skapdøra og ante fred og ingen fare, dermed så føyk det ene etter det andre ut. Dum som jeg er slang jeg meg etter parfymeflaska som kom som et prosjektil gjennom lufta. Uten hell.

Splasj! Der smalt den rett i flisene gitt, og lukta av Versace Red Jeans bredte seg straks ut over hele første etasje. Samtidig som en ilende smerte bredte seg ut i den ene siden i ryggen min og ned i venstre bein. Spør meg ikke hva jeg gjorde, men et eller annet idiotisk var det tydeligvis. For nå kan jeg nesten ikke bevege meg, og de gjør vondt som bare pokker.

Parfymen var ikke akkurat den jeg likte aller best. Men den hadde så kul innpakning, en metallboks utenpå flaska. Og da var kjærringa solgt vettu. Jeg kjøper parfyme omtrent som jeg kjøper vin. Går etter den fineste, kuleste flaska! Men denne røde jeansen synes jeg ikke en gang lukta så godt, derfor var den nesten helt full. Og nå må vi altså gå rundt her og lukte på den i ukevis. For jeg har nemlig gjort en slik tabbe en gang før, og da lukta det parfyme i et halvt år etterpå.

Nå skinner endelig sola! Men med denne ryggen kommer jo ikke jeg noen vei, så da er det bare å håpe på en mye bedre dag i morra.

Snakkes. 

6 kommentarer
    1. parfyme tåler jeg ikke,så det har jeg ikke i hus,men kjedelig er det når noe sånt hender,iallefall om du likte selve flasken.Er ryggen ille i morgen også får du ta en time hos kiropraktoren så du får den på plass igjen :=)

      1. Begynner å komme seg igjen nå da, bortsett fra at jeg godt merka lukta da vi kom hjem etter hele helga på tur. Først lurte jeg på hvem som just hadde vært innom med den parfymelukta … helt til jeg huska at jeg selv hadde knust den.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg