Venter på en overnattingsgjest

I dag kommer nemlig denne snuppa tilbake og skal sove her to netter. Uten kusinene denne ganga. Jeg gleder meg. Det er veldig koselig å ha alle på en gang, men det blir liksom noe annet når bare en er her. Og ho her er litt sjalu faktisk, ho ville nok helst hatt mormor for seg selv. Det behovet får ho snart dekket for en liten stund.

Vi har ingen konkrete planer. Tar det litt som det kommer, men jeg håper ei venninne av meg kan låne sitt barnebarn litt i morra, slik at vi kan finne på noe sammen med disse to håpefulle. Jentene kjenner hverandre via barnehagen, så det kan jo bli gøy.

Her er det ikke lenge til ferien begynner. Altså drømmemannens ferie, og jeg vet ikke helt om det er han eller meg som ser mest frem til det. 😀 Vi skal noe helt utenom det vanlige, til oss å være altså, så her planlegges det for fullt. Og nå er sommeren her også! Før 10 i dag viste gradestokken 38 varme grader. Endelig!

Ønsker deg en fin onsdag.  

12 kommentarer

Siste innlegg