Ukas ord # 14 – händer

Händer … er ukas ord hos Susanne. Og det fins vel neppe noe søtere enn slike hender som hører til et lite barn eller barnebarn. Så det ble mitt bidrag til ukas ord.

Jeg håper dere har det bra alle sammen. Heldigvis begynner jeg å føle meg bedre for første gang på mange, mange uker. Og det er jo en lettelse, selv om jeg ikke akkurat kommer til å forandre på hverdagen av den grunn. Jeg synes dette viruset er skummelt, og menger meg ikke med flere enn nødvendig. Det vil si mannen, og de vi eventuelt måtte passere når vi er ute og går tur.

Ønsker deg ei fin uke.

12 kommentarer
    1. Vilken vacker bild! Och vad kan vara finare än en bukett man får eller plockar tillsammans med barn eller barnbarn.
      Blev glad av att läsa att du mår bättre. Var rädd om dig.
      Ha det så gott du kan.

      1. Tusen takk. 🙂 Formen er vel tilbake til normalen. Men kjenner jeg er veldig lei av å være så isolert. Ikke kunne ta en tur til byen, innom en kafe, være sammen med andre folk. Går ut med hunden, men føler jo at jeg gjør noe galt da også. Noe kriminelt. Og jeg er redd dette kommer til å vare lenge …

      1. Tusen takk. 🙂 Føler meg tilnærmet normalt nå, hva nå det måtte være … Men kjenner jeg sliter litt med denne isolasjonen, å ikke bare ta en tur til byen, kikke på noe i butikkene. Føler meg jo nesten som en kriminell om jeg går ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg