Tea for one – morro med julekalender

Dagens te! Eller egentlig gårsdagens, siden jeg henger litt etter i kalenderåpninga her. Iallefall var det en English breakfast te og et sjokoladehjerte. Må bare innrømme det, dette her var så sykt gøy! Tenk en egen julekalender. Nå som jeg har kjent på følelsen så forstår jeg jo de som er godt voksne og fortsatt får pakkekalendre av foreldrene sine. Nå som jeg har kjent på gleden og forventningen ved å åpne denne ene luka hver dag. Jeg tror jeg hadde glemt hvordan det egentlig føltes …

I den andre kalenderen. Den fra drømmemannen, har jeg til nå fått en julerød leppestift, en bodylotion, en dusjgele og en anti-rynkekrem. Den siste der kom jo på rett dag vil jeg si. Jeg ser ut som jeg er 102 år, og er trøtt som en makk. Så med litt av denne på så er nok resten av desember reddet skal du se!

Eller … hæ? Er det ikke helt sånn det funker sier du?

6 kommentarer
    1. Står det i bruksanvisningen, er det sikkert at den virker! Husk å se deg godt i speilet i kveld. Det kan være du ikke kjenner deg igjen i morra! 😱😂

      Har ingen adventskalender her i huset, men vi har en konfekteske. Er ikke helt sikker på om den varer helt fram til jul…

      Høres forresten veldig spennende ut med ny te hver dag. Gled deg videre!

      1. Ja, det var det jeg regnet med! MEN … det hadde jaggu ikke skjedd noe under her i løpet av natta altså. Samme tryne i speilet i dag også. Trøtt og krøllete. Lurer på om jeg må sende inn en klage til produsenten!

        Konfekteske ja, det hørtes jo greit ut. Den hadde nok vart til jul her hos meg, hadde derimot vært en chipspose … da var den nok tom i løpet av ti minutter! Chipskalender. Hmmmm … det har jeg aldri sett noen plasser. Hadde vært perfekt for meg. Men det måtte være en pose for hver dag! Helst av de store.

        NÅ skal jeg kose meg med dagens mango-te. Den lukta jaffal himmelsk.

    2. Hihihi…. klart en sånn antirynkekrem virker med en eneste gang…… og – jeg er så enig! Det er kjempegøy med julekalender! Det skal jeg vaffal ha hvert år heretter….. til meg sjøl fra meg sjøl <3

      1. Må skuffe deg, den virka ikke! Er sikkert noe galt med den, mulig den er gått ut på dato? Eller kanskje det er jeg som er gått ut på dato? Noe galt var det jaffal!

      1. Har ikke så peiling jeg heller. Er ikke akkurat en av de som løper ned parfymeriene og hudpleiesalongene, selv om jeg synes det er ganske deilig å bli litt stelt med. Men ikke til enhver pris. Derfor holder jeg meg for det meste til Hudpleieskolen når jeg finner ut at jeg skal ha litt egenpleie.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg