Strikket to babyposer

Ble ferdige med disse to for et par uker siden. Veldig fornøyd med strikkeresultatet! Men … fargene derimot. Jeg begynte jo på dem rett etter nyttår, og tenkte at dette var fine farger i forhold til rosa og lyseblått som det meste er i. Men nå, når jeg tenker på at det er to juni-babyer som kommer så blir jo disse fargene helt feil! Alt for mørke og triste lissom. Så dermed lurer jeg på om jeg likegodt skal sette i gang på en eller to til. Kan jo spare disse, i tilfelle det kommer en høstbaby en annen gang.

Det er ikke første gang jeg strikker en slik. For to år siden gav jeg bort en i hvitt til ei venninne av dattera som fikk barn. Ho fikk masse skryt på føden da de så denne. Noe så lurt hadde de aldri sett. Den passer jo bare til babyen er ca. 3 måneder, men det er jo en koselig sak å gi vekk likevel. Litt annerledes.

Garn og mønster har jeg kjøpt på bluum. Og denne ganga valgte jeg å strikke en med dråper og en med fletter. Bare for å få litt variasjon. På bildet er de verken vasket eller dampet, så de blir nok enda litt finere når det er klart.

Har også fått ferdig et vognteppe. Veldig imponert over egen innsats på strikkefronten for tia. Måtte det bare fortsette i samme spor!

8 kommentarer
      1. Takk. 🙂 Nei, det tror jeg ikke. Men da jeg kjøpte kosta garn og oppskrift 250 kroner, så det var ikke akkurat det dyreste jeg har strikket.

    1. Nydelige babyposer og flott strikket 😊 Synes disse fargene er flotte til sommerbabyer jeg da.
      God helg 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg