Snill pike …

På ettermiddagsturen i går kom vi over denne installasjonene. Kunstverket, eller hva du vil kalle det. Kunstneren er ukjent, det eneste som sto på lappen var teksten jeg har satt ved siden av bildet. Det er jo litt gøy å bli overrasket av slike ting, der en minst aner det. Morsomt innslag midt inni skogen.

Er du snill pike? Jeg lider nok litt under det der. Er sykt opptatt av at andre skal ha det bra, er redd for å skuffe noen, og setter vel alle andre før meg selv. For meg er det ikke så nøye med. Merkelig det der …

Fin dag til deg. Her våkna vi til et hvitt lite melisdryss på bakken, men det er meldt skikkelig mye regn fremover. Litt oppi hogget her kommer det vel som snø. Jeg var oppe veldig tidlig i dag, etter fem timers søvn, så dermed tok vi den lange turen før frokost. Nesten 7 km ble det, og det til og med før himmelen åpna seg. Av og til er det greit med litt flaks!

4 kommentarer
    1. Joda – kjenner igjen det syndromet der..MEN..de siste årene er jeg er blitt sååå mye flinkere til å faktisk sette meg sjøl først når det trengs. Dessverre måtte det en kjempesmell til, før det gikk opp for meg at å utslette meg selv, til fordel for andre – er ikke noe positivt for hverken meg eller dem..men helt “kurert” blir jeg nok aldri, hehe 😉 =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg