Sju kilometer i Nutrilett-rus

God morgen der ute. Eller god formiddag kanskje. Dagen starta ganske så tidlig her i dag også. Det regner så det skvetter, og da er det jo i grunnen lurest å bare gå ut med en gang en våkner. Før en begynner å tenke på at en ikke har lyst til akkurat det i et sånt vær. Så da gjorde vi det.

Morraturen er unnagjort. Vet ikke helt om noen av oss synes det var så stas, men vi gikk jaffal. Langt og lenge. Etter to dager på kun Nutrilett-shake så føler jeg meg på en merkelig måte speeda, rusa, eller noe sånn. Jeg er sliten og trøtt, men samtidig ganske gira. Kan ikke helt forklare det. Det er ikke helt som å ta masse ekstra smertestillende, for da blir en jo bare sløv, men det funker litt på samme måte. At jeg klarer å gjennomføre noe, til tross for at formen skulle tilsi noe annet. Veldig rart, men litt skummelt også, for det kan jo være at jeg plutselig kræsjlander med et smell. Det har jeg jo ikke lyst til.

Foreløpig går altså denne planen min greit. Jeg er ikke sulten, men til tider litt kjesken. Spesielt når drømmemannen spiser noe. Magen som jeg har hatt veldig problemer med i lang tid kjennes mye bedre ut allerede. Så foreløpig har jeg tenkt å fortsette med dette iallefall ut denne uka. Kanskje to uker til. Men om det ikke føles greit mer, så må jeg selvsagt begynne å spise litt mat i tillegg.

Håper du får en fin onsdag. 

 

#nutrilett #slanking #sprekerekjærring – og nei, innlegget er dessverre ikke sponsa.

10 kommentarer
    1. Oyy… lykke til uten mat. det hadde jeg aldri klart. i hvert fall ikke i flere dager 😮

      Ser det er veldig store forskjeller ute hos deg og meg. Er bare LITT misunnelig 🙂

      1. Tusen takk. 🙂 Det går faktisk veldig bra. Må bare huske å drikke en shake hver tredje time, fem ganger pr. dag. Om det går litt for lenge mellom inntakene så er det lett å sprekke …

    2. Det er lenge siden jeg har prøvd slike produkter. Den gangen brukte jeg noe som het Slim Fast, som jeg kjøpte i London. Veldig god husker jeg, og mettende 😊

      1. Jeg har brukt sånt innimellom jeg. Men nå er det vel tre, fire år siden sist omtrent. Er greit som en kickstart, og det går veldig greit. Det smakte forresten mye bedre nå enn slik jeg huska sist jeg hadde Nutrilett. Så de må ha forandra litt på de siden da.

    3. skjønner ikke hvordan du greier å gå uten mat eg,jeg hadde svimt av :=) hadde iallefall kokt en sunn og god grønnsak / kjøttsuppe,er jo karbohydratene som er fienden ,men lykke til,du får iallefall en boost

      1. Det går helt fint! 🙂 Er ikke sulten, må bare fortrenge at en har lyst på noe å tygge på. Nå blanda jeg shaken med litt kaffi, så det ble en kaffemokka. 😉 Veldig godt etter en lang tur ute i regnet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg